معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد؛

استقبال بی نظیر از مسابقه کتابخوانی "سکوت آفتاب"

نخستین مرحله ی قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب که با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و موسسه معارف امامت در راستای بالا بردن سرانه مطالعه شهروندان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان انجام شده بود، برگزار شد.
تصویر استقبال بی نظیر از مسابقه کتابخوانی "سکوت آفتاب"

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نخستین مرحله ی قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب که با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و موسسه معارف امامت در راستای بالا بردن سرانه مطالعه شهروندان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان انجام شده بود، برگزار شد.

بیش از ۴۰ هزار نفر در این مسابقه کتابخوانی از کتاب "سکوت آفتاب" که به صورت رایگان و الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار گرفته بود، شرکت و در نهایت ۱۲۰۰ نفر با کسب نمره بالا به مرحله قرعه کشی نهایی مسابقه راه یافتند.

عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این نشست با بیان نقش اهمیت مطالعه برای ارتقای فرهنگ و پیشرفت کشور ، یکی از رسالت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی را تقویت فرهنگ کتابخوانی با استفاده از روش های مناسب و جذاب بیان کرد و‌ از آمادگی این سازمان برای حمایت از موسسات،نویسندگان و ناشرانی که در این حوزه فعالیت می کنند،همانند گذشته خبر داد.

سیدمحمدحسینی مدیر موسسه امامت در این مراسم با اشاره به استقبال گسترده مردم از اقشارمختلف برای شرکت در این مسابقه گفت: در کتاب "سکوت آفتاب" نوشته خدامیان که به روایتگری جریان شهادت علی(ع) می پردازد، از منابع بسیار معتبر تاریخی استفاده شده است و مختصر بودن و جذابیت این کتاب باعث شد که مخاطبان زیادی را به مطالعه ترغیب کند.

در پایان نخستین مرحله ی قرعه کشی با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سیدمحمد حسینی مدیر موسسه امامت برگزار و نفر اول مسابقه برای دریافت جایزه ۳۰ میلیون ریالی اعلام شد.

گفتنی است مرحله ی دوم قرعه کشی برای اعلان برندگان ۲۰ و ۱۰ میلیون ریالی و سایر جوایز، هفته آتی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد انجام می شود.

انتهای پیام/

289653

مطالب مرتبط