معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار یزد در گفت وگو با پرسون:

همراهی و همدلی همه آحاد مردم در یک شهر، شهری نمونه و مدرن می سازد

معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار یزد بر مشارکت و همراهی عموم مردم در ساخت آینده یک شهر تاکید کرد و اظهار داشت: همراهی و همدلی همه آحاد مردم در یک شهر، شهری نمونه و مدرن می سازد.
تصویر همراهی و همدلی همه آحاد مردم در یک شهر، شهری نمونه و مدرن می سازد

معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار یزد در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، با بیان اینکه ۱۲۶محله در شهر یزد از خدمات ۲۰۰گانه شهرداری استفاده می کنند گفت: ایجاد فضایی ارام، شاد، سالم و امن برای اعتلای زندگی شهروندان از مهمترین رسالت های شورای اسلامی شهر است.

غلامحسین دشتی افزود: با بهره گیری از اسناد بالادستی و تجربه شوراهای قبلی و استفاده از خرد جمعی و نظر کارشناسان و گفت وگو با مردم، مشکلات و مسائل شهری را احصا کرده و برای آن ها برنامه ریزی شده که شامل عدالت و رفع تبعیض در توزیع خدمات و امکانات با اولویت مناطق محروم، توجه به نیازهای بانوان و جوانان به ویژه در حوزه های ورزش، نشاط اجتماعی، مشارکت جویی و مهارت آموزی، توجه به منظر و سیمای شهری و رفع کاستی ها، توجه به محیط زیست و فضای سبز شهری، تکریم نیروی انسانی، توجه به سلامت اداری و رفع مشکلات پاسخ گویی به ارباب رجوع و ایجاد منابع درآمدی پایدار برای مدیریت شهری است.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر یزد در ادامه در تشریح برنامه هایش برای حفظ جایگاه شهر جهانی یزد ابراز داشت: تناسب معماری و پیشرفت همه جانبه شهر یزد با اقلیم کویری استان یک راهبرد کلیدی و صیانت از این راهبرد بسیار اساسی مهم است.

وی فرهنگ فاخر یزد را شکل دهنده تاریخ و تمدن این خطه کویری دانست و ابراز داشت:باید فرهنگ و ارزش های دیار دارالعباده در ساخت آینده این شهر محور کار قرار گیرد و اندیشه و دست های پاک که سازنده این شهر بوده مورد توجه جدی باشد.

دشتی بر مشارکت و همراهی عموم مردم در ساخت آینده یک شهر تاکید کرد و اظهار داشت: همراهی و همدلی همه آحاد مردم در یک شهر، شهری نمونه و مدرن می سازد.

این استاد دانشگاه با اشاره به این مطلب که یزد حال و فردا باید پایگاه خلاقیت و تولید همچون گذشته باشد تصریح کرد:باید یزد را شهر آموزش، دانش و ارائه دهنده خدمات فناورانه و روز آمد تعریف کنیم ضمن اینکه می توانیم شهرمان را به عنوان شهر ارتباطات دینی، فرهنگی و علمی در سطح ملی، جهان اسلام و بین المللی تعریف و بسترهای توسعه بیش از پیش آن را فراهم سازیم.

کارشناس فرهنگی صدا و سیمای یزد در بخش پایانی سخنانش طرح ارتباط مجلس شورای اسلامی با نخبگان کشور، طرح نحوه ارتباط و برخورد ارشادی با مخالفان ایران در خارج از کشور، طرح مهارت آموزی جوانان با تاکید بر اشتغال همزمان در بازار کار، طرح مقابله با فقر با تاکید بر توانمندسازی نیازمندان، طرح تشکیل خانواده پایدار با مشارکت دانشگاه و حوزه، طرح مسجد طراز نظام اسلامی با همکاری ستاد اقامه نماز و طرح هر مسجد و نهج البلاغه در استان را از مهمترین طرح های ارائه شده در حوزه رفع مشکلات و توسعه پایدار جامعه برشمرد.

شایان ذکر است عضو اتاق فکر سازمان و نهادها در حوزه راهبردی، نماینده استان در شورای ایرانیان خارج از کشور، رئیس هئیت فوتبال استان، جانشین فرمانده سپاه الغدیر، عضو هئیت علمی و قائم مقام بنیاد نهج البلاغه استان،رئیس هئیت مدیره هلدینگ پیشکسوتان ماندگار غدیر استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان یزد بخشی از سوابق و مسئولیت های دشتی به شمار می رود.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

306173