عصر امروز صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب

دومین مرحله قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب که با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و موسسه معارف امامت در راستای بالا بردن سرانه مطالعه شهروندان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان انجام شده بود، در صحن شورای شهر برگزار شد.
تصویر معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، عصر امروز مراسم قرعه کشی نفرات برگزیده با حضور غلامعلی سفید رییس شورای شهر یزد، ونوس عامری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر، احمد عظیمی مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سیدمحمد حسینی مدیر موسسه امامت برگزار و نفرات دوم و سوم مشخص شدند.

نخستین مرحله‌ قرعه کشی این مسابقات با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سیدمحمد حسینی مدیر موسسه امامت برگزار و نفر اول مسابقه برای دریافت جایزه ۳۰ میلیون ریالی اعلام شد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با توجه به اهمیت مطالعه برای ارتقای فرهنگ و پیشرفت کشور و رسالت فرهنگی این سازمان، در برگزاری این مسابقه کتابخوانی مشارکت کرده است و همچنان این آمادگی را دارد که از موسسات، نویسندگان و ناشرانی که در این حوزه فعالیت می کنند، همانند گذشته حمایت کند.

گفتنی است؛ کتاب "سکوت آفتاب" نوشته دکتر خدامیان که به روایتگری جریان شهادت امام علی(ع) می پردازد و از منابع بسیار معتبر تاریخی استفاده شده است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

302268