رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

مشکل نوررسانی استادیوم 15000نفری امام خمینی (ره) اراک حل شد

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: موضوع نوررسانی استادیوم 15000 نفری امام خمینی (ره) اراک حل و فصل گردید.

تصویر مشکل نوررسانی استادیوم 15000نفری امام خمینی (ره) اراک حل شد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، محمدهمتی گفت: تاکنون اعتباری برای تکمیل و بازسازی استادیوم امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه تخصیص نیافته است.
رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی اظهارداشت: تمامی اقداماتی که در راستای آماده سازی استادیوم ها انجام پذیرفته از منابع داخلی اداره کل در سال های ۹۸و ۹۹ تخصیص یافته است بطوریکه بالغ بر دو و نیم برابر اعتبارات موجود؛ عملیات عمرانی و بهسازی اعم ازچمن، نور، رختکن هاو...، صورت گرفته است.

وی اعلام داشت: شرکت شایان برق اراک که از تولیدکنندگان موفق داخلی و بومی استان میباشد در راستای نوررسانی دو ورزشگاه با این اداره کل همکاری داشتند اما متأسفانه جهت دریافت مطالبات از سایرین کم تحمل تر هستند.
رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در ادامه افزود: قابل توجه اینکه اداره کل ورزش و جوانان بارها طی جلسات مختلف از باشگاه آلومینیوم سازی خواسته است که با توجه به حضور مستمر این باشگاه در فوتبال کشور در قالب پروژه مشارکت به ازای پرداخت هزینه ها برابر قوانین و مقررات اصل ۴۴ قانون اساسی نگهداری استادیوم را خود برعهده بگیرد که به دلیل بی توجهی مسئولین باشگاه، این موضوع مغفول مانده است کما اینکه بسیاری از باشگاه های کشور به عنوان یکی از سرمایه های اصلی و پایدارخود استادیوم های ورزشی ر ادر اختیارگرفته و با برنامه ریزی های بلندمدت خود درجهت توسعه فوتبال و رشته های دیگر از آن بهره برداری می نمایند، حال آنکه باشگاه آلومینیوم سازی از پرداخت حداقل هزینه ها نیز در این مهم اقدامی انجام نداده است.
همتی در پایان نیز اعلام نمود: در نهایت اینکه با پیگیری های مدیرکل ورزش وجوانان استان این موضوع حل و فصل گردید و مسابقات آتی آلومینیوم سازی اراک دراستادیوم امام خمینی (ره ) برگزارمی گردد.

287029

مطالب مرتبط