راهیابی تیم فوتسال کارگران اراک به مسابقات قهرمانی استان مرکزی

در پایان مسابقات فوتسال کارگران شهر اراک با حضور 14 تیم، شرکت آلومرول نوین قهرمان این مسابقات شد.
تصویر راهیابی تیم فوتسال کارگران اراک به مسابقات قهرمانی استان مرکزی

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات فوتسال کارگران شهر اراک با حضور 14 تیم به میزبانی شرکت واگن‌پارس مپنا اراک برگزار شد و در فینال این رقابت‌ها 2 تیم «آلومرول نوین» و «بیمارستان سینا» به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان رضا امیری با پیروزی در دیدار نهایی قهرمان رقابت‌های فوتسال کارگری شهرستان اراک شدند.

نیمه نخست این دیدار که با حضور پرشور هوادران 2 ‌تیم برگزار شد با نتیجه 2 بر صفر به سود آلومرول نوین به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم بازیکنان آلومرول نوین حملات پی در پی خود را بر روی دروازه بیمارستان سینا تشدید کردند و با به ثمر 3 گل دیگر دستمزد این بازی هجومی را گرفتند.

در ادامه بازی فینال، بیمارستان سینا موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. اما فینال این مسابقات با نتیجه 5 بر یک به سود تیم آلومرول نوین به پایان رسید. گفتنی است گل‌های آلومرول را در این دیدار ناصر نادری، رضا مهرابی، اکبر نجفی، میثم مجیدی و وحید کمندلو به ثمر رساندند.

در این دوره از مسابقات، آلومرول نوین، تیم‌های واگن‌پارس مپنا، ایرالکو، ماشین‌سازی، آلومینات، نظام مهندسی، توزیع برق، گام، دانه چین، بیمارستان قدس، بیمارستان سینا، آتش‌نشانی، هپکو و نورد آلومینیوم در قالب 2 گروه 7 تیمی به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.

مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران استان مرکزی نیز تا پایان دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و تیم قهرمان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

منبع: ایلنا

574315