عابد حقدادی:

۹ طرح ورزشی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۹ طرح ورزشی در نقاط مختلف این استان به پایان رسیده و در ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک عابد حقدادی گفت: ۱۰۶ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده و با بهره‌برداری از آن‌ها ۲۷ هزار و ۳۵۲ متر مربع به فضای ورزشی استان مرکزی اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: زمین ورزشی طبقاتی زرندیه، زمین‌های چمن مصنوعی روستای کازرون خنداب، مینی فوتبال چرمک ساوه، مینی فوتبال گل زرد و لنجرود شازند در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
وی ادامه داد: همچنین زمین چمن مینی فوتبال صدرآباد زرندیه، مجتمع فرهنگی ورزشی خمین، سالن ورزشی کفاش زاده ساوه و زمین چمن مصنوعی فجر ساوه دیگر طرح‌های ورزشی استان مرکزی است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
حقدادی بیان کرد: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، بیش از ۳۵۰عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برای دهه مبارک فجر تدارک شده است.
وی اضافه کرد: بهره‌برداری از ۳۵خانه ورزش روستایی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای انقلاب استان و دیدار ورزشکاران با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در دهه مبارک فجر است.
بر اساس آمار موجود هم اکنون بیش از ۸۰ هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده در استان مرکزی فعالیت می‌کنند و ۸۴۳ مکان‌ ورزشی دولتی و خصوصی نیز در استان وجود دارد

230302

مطالب مرتبط