نارضایتی از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان

معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان عملکرد ضعیفی داشته و نتایج بازی‌های اخیر به دور از شخصیت باشگاه بوده است و به دنبال حل چالش فعلی هستیم.
تصویر نارضایتی از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا شریفی معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ضمن اشاره به نتایج ضعیف شهرداری همدان طی بازی‌های اخیر، اظهار کرد: تا حدی که توان داشتیم و با وجود بودجه‌ای محدود بهترین شرایط را برای موفقیت تیم شهرداری در این فصل از لیگ یک فراهم کردیم اما متأسفانه طی چند هفته اخیر نتایج رضایت‌بخشی کسب نشده و از عملکرد کادرفنی و بازیکنان راضی نیستیم بنابراین به زودی جلساتی در رابطه با نتایج ضعیف اخیر برگزار و عملکرد باشگاه را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با نظر کمیته انضباطی و فنی باشگاه از قرارداد کادرفنی و بازیکنان مبلغی کسر خواهد شد و به طور قطع ادامه این روند قابل قبول نیست و امیدواریم تا دیر نشده و مجبور به گرفتن تصمیم جدیدی نشدیم، کادرفنی دست به کار شود و شرایط را تغییر دهد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: این نتایج برای مدیریت باشگاه، هواداران، مردم همدان و رسانه‌ها رضایت‌بخش نیست و انتظار خیلی بیشتری از کادرفنی و بازیکنان داریم.

شریفی در پایان تأکید کرد: پیش از فصل همه ورزشی‌نویسان و رسانه‌ها حامی تیم شهرداری بوده‌اند و از آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم با حمایت مجدد رسانه‌ها و با گرفتن بهترین تصمیم از چالش و بحران فعلی عبور کنیم.

معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در قالبی شبیه به مدیرعامل باشگاه، متولی اصلی تیم فوتبال شهرداری است. طی هفته‌های اخیر کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان به علت کسب نتایج ضعیف در لیگ یک در تیررس تیغ تیز منتقدان، هواداران و برخی از ورزشی‌نویسان قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

465001