رییس کل دادگستری استان قزوین؛

نباید هیچ حکم قطعی قضایی بدون دلیل موجه معطل اجرا بماند

رییس کل دادگستری استان قزوین ضمن تاکید بر تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق گفت: نباید هیچ حکم قطعی قضایی بدون دلیل موجه معطل اجرا بماند.
تصویر نباید هیچ حکم قطعی قضایی بدون دلیل موجه معطل اجرا بماند

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا در بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین اظهار کرد: با توجه به دستور ییس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسوولان قضایی در سراسر کشور، باید هرچه سریع‌تر پرونده‌های مسن و معوق موجود در دستگاه قضایی که یکی از اولویت‌های مهم ما نیز می باشد تعیین تکلیف شده و در سرلوحه کاری تمامی همکاران قضایی استان قزوین قرار بگیرد.

وی ضمن بررسی نحوه رسیدگی به پرونده های مسن و معوق در دادسرا گفت: باید نسبت به رسیدگی پرونده های مسن و معوق در شعب اجرای احکام نیز اهتمام ویژه ای صورت گیرد تا هیچ حکم قطعی قضایی بدون دلیل موجه، معطل اجرا نماند.
در ادامه حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ضمن ارایه گزارشی از فرآیند رسیدگی به پرونده های مسن و معوق تصریح کرد: در راستای تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق کارگروه ویژه ای به همین منظور در داسرا تشکیل شده و اقدامات خوبی سال گذشته در این زمینه صورت گرفته است .
وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان تابستان پرونده های مسن و معوق دادسرای عمومی و انقلاب قزوین کاهش چشمگیری داشته باشد.
رجبی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 6 شعبه اجرای احکام عمومی، دو شعبه اجرای احکام انقلاب،13 شعبه بازپرسی و 9 شعبه دادیاری در داسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین فعال می باشد.
گفتنی است: رییس کل دادگستری استان قزوین در این بازدید که به همراه تعدادی از معاونین صورت گرفت ضمن بازدید از واحد های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با تعدادی از قضات، کارکنان و ارباب رجوع ها نیز گفتگو کرد.

681113