رییس سازمان آتش نشانی سقز خبر داد:

آتش سوزی وسیع در سقز/ وجود 100 تن چوب در شعله های آتش

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: یک انبار بزرگ چوب در شهر سقز به علل نامعلوم دچار آتش سوزی شده است و کماکان تلاش برای خاموش کردن حریق توسط نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.

کردستان ـ محمد دولتی؛ رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز در گفت وگو با پرسون اظهار داشت: یک کارگاه بزرگ چوب بری در شهر سقز دچار آتش سوزی وسیعی شده است که کماکان تلاش برای خاموش کردن این آتش در حال انجام است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز ادامه داد: نیروهای آتش نشانی شهرداری سقز از ساعت 6 صبح امروز پنج شنبه در قالب 3 اکیپ در محل حادثه حاضر شده اند.

دولتی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در میان شعله های آتش بیش از یکصدتُن چوب وجود دارد که همین امر باعث آتش سوزی وسیع شده است.


بیشتر بخوانید:

اختلافات شورائیان و شهرداری سقز برطرف شود/جلوگیری از نفوذ افراد حاشیه ساز به مجموعه شهرداری

وعده سازمان ایمیدور برای اجرای زنجیره فولاد کردستان 3 ساله شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز ادامه داد: تلاش نیروهای آتش نشانی سقز این است که این آتش سوزی به اطراف سرایت نکند، زیرا در دو طرف این انبار شعله ور، 2 جایگاه بنزین و سی ان جی قرار گرفته اند.

این مقام مسئول در ادامه تشریح کرد: خوشبختانه تاکنون این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته ولی خسارت های مالی بسیاری برای مالک آن داشته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز در پایان سخنان خود گفت: علت اصلی این آتش سوزی هنوز مشخص نشده است و بعد از خاموش شدن حریق علت به وجود آمدن این حادثه توسط کارشناس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

/انتهای پیام

عباسعلی ـ استان کردستان

222786