فرماندار سقز عنوان کرد؛

اختلافات شورائیان و شهرداری سقز برطرف شود/جلوگیری از نفوذ افراد حاشیه ساز به مجموعه شهرداری

فرماندار شهرستان سقز از اعضای شورای شهر و شهرداری این شهر درخواست کرد که اختلافات خود را کنار بگذارند و به وظایف خود و خدمت به مردم بپردازند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، کامیل کریمیان؛ فرماندار شهرستان سقز شامگاه امروز در نشست هم اندیشی با رئیس، اعضای شورا و سرپرست شهرداری با اشاره به اختلافات اخیر بین شورا و شهرداری سقز عنوان کرد: هم شورا و هم شهرداری هر دو برخواسته از بطن جامعه هستند و وظیفه آنها خدمت به شهر و شهروندان است، لذا باید با شفافیت کامل کار خود را انجام دهند.

فرماندار سقز ادامه داد: فرمانداری به عنوان نهادی ناظر نمی گذارد از منابع شهرداری بذل و بخشش و با منافع مردم بازی شود و فرمانداری آماده پاسخگویی به شبهات است.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر شورای اسلامی شهر به عنوان نهادی تصمیم گیر در امور شهری باید همواره در کنار مجموعه شهرداری حضور داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

6 کارمند شهرداری سقز توسط اداره اطلاعات دستگیر شدند

عامل انتشار خبر کذب«دستگیری فرماندار سقز» بازداشت شد


فرماندار شهرستان سقز گفت: با وجود اینکه در شهرداری سقز شاهد تخلفات مالی و اداری هستیم ولی باید گفت این موضوع و تخلفات را نباید به سایر کارکنان زحمت کش این مجموعه تعمیم دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهروندان می توانند مطالبه گر باشند، ولی این مطالبه گری در چارچوب قانون است و هرگونه عدول از این مهم می تواند پیگرد قانونی داشته باشد.

فرماندار شهرستان سقز گفت: وظیفه شهرداری خدمت به شهروندان است، لذا نباید اجازه دهد که افراد حاشیه دار و مغرض که همواره به دنبال مقاصد شخصی و گروهی خود هستند به این مجموعه نفوذ کنند زیرا تحقق این مهم می تواند بسیاری از برنامه های شهرداری را تحت الشعاع قرار دهد.

عباسعلی ـ استان کردستان

222716