نیکزاد میدان «سردار دل‌ها» در بجنورد را کلنگ زنی می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از کلنگ زنی میدان سردار دل‌ها در بجنورد خبر داد و گفت: این میدان برای ورودی بجنورد از سمت جاده تهران (انتهای بلوار ولایت) طراحی‌شده و تا پایان هفته با حضور نائب رئیس مجلس کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پرسون، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: برای تمامی ورودی و خروجی شهرهای استان، المان و میدان احداث می‌شود تا علاوه بر مشخص شدن حریم هر شهر، موقعیت معرفی شهرستان با زبان معماری فراهم آید.

غلامرضا هوائی همچنین از کلنگ زنی میدان سردار دل‌ها در بجنورد خبر داد و گفت: نائب رئیس مجلس در این آیین حضور خواهد داشت که طی روزهای پایان هفته این طرح کلنگ زنی شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: این میدان برای ورودی بجنورد از سمت جاده تهران (انتهای بلوار ولایت) طراحی‌شده است.

هوائی افزود: بررسی‌های فنی اجرای این طرح به ‌پایان رسیده و تا پایان هفته با حضور نائب رئیس مجلس کلنگ زنی می‌شود.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی همچنین به بررسی طرح‌های معماری برای المان‌های ورودی شهرها از سوی شهرداران تأکید کرد و گفت: برای تمامی ورودی و خروجی شهرهای استان، المان و میدان احداث می‌شود.

221581

مطالب مرتبط