بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

رئیس کل بانک مرکزی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی امسال هم می‌توانند از طریق شعب منتخب شبکه بانکی در تمام شهرها و روستاها، ارز لازم را برای سفر اربعین به صورت دینار دریافت کنند.
عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

بانک مسکن توانسته چند برابر تعهدات قانونی خود تسهیلات پرداخت کند

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با هیبنا گفت: «این بانک با پرداخت ۹۶ همت تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن، تنها بانکی است که توانسته چند برابر تعهدات قانونی خود تسهیلات پرداخت کند».
در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نمایشگاه الکامپ صورت گرفت؛

رونمایی از نشان جدید هلدینگ "تفتا”

در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نمایشگاه الکامپ در سومین روز برگزاری این نمایشگاه، نشان جدید هلدینگ فناوری بانک تجارت «تفتا» رونمایی شد.
تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در سه ماه ابتدای سال 1403 برای کمک به مردم اقصی نقاط کشور از مرز 80 هزار فقره گذشت.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران توانمندی‌های این بانک را در دیدار با مدیران شرکت‌ها و فعالان اقتصادی بخش‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک را تشریح کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله ساخت رسیده است گفت: در دولت سیزدهم به دهک‌های یک تا چهار که از توان مالی کافی برخوردار نیستند وام مسکن کم‌بهره پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: هرچه برای تکریم و بزرگداشت شأن و منزلت این عزیزان تلاش شود، کارگران و فعالان امروز حوزه تولید را نسبت به آینده، امیدوارتر می‌سازد و این وظیفه و مأموریتی است که بخشی از آن برعهده سازمان تأمین‌ اجتماعی به عنوان بزرگترین و فراگیرترین صندوق بازنشستگی کشور گذاشته شده است و در اجرای این مأموریت، امید داریم که از دعای خیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران بهره‌مند باشیم.
در بین واحد های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

کسب رتبه اول بانک توسعه تعاون در حوزه سلامت اداری

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک همراه با توسعه عملیات بانکی، شاخصه های سلامت را ارتقا داده و میزان شکایات و تخلفات اداری کاهش یافته است.
بانک تجارت با هدف معرفی آخرین دستاوردها در حوزه IT در نمایشگاه الکامپ حاضر است؛

ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم

بانک تجارت در شرایطی با هدف معرفی آخرین دستاوردها در حوزه IT با شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری اطلاعات خود (تفتا) در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور فعال دارد که رییس هیات‌مدیره این بانک در جریان بازدید از نمایشگاه بر تلاش مجموعه فناوری اطلاعات بانک تجارت برای تقویت رضایت مشتریان در استفاده از خدمات و محصولات کاربردی تاکید کرد.
رئیس کل بانک مرکزی از افزایش ذخایر ارز و طلای این بانک خبرداد و گفت: تخصیص و تامین ارز متناسب با تولید هر سال صعودی شده است.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت، کارتخوان فروشگاهی و نیز رتبه دوم در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه شاپرک در اردیبهشت ماه سال جاری شد.
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

پرداخت ۴۰ درصد حقوق به عنوان مستمری ماهیانه به بازنشستگان بانک مسکن

در جلسه هیأت امنای مؤسسه «مدیریت همیاری آتیه امید» با حضور دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، پرداخت ۴۰ درصد مبلغ حکم بازنشستگی به عنوان مستمری ماهیانه به بازنشستگان از محل صندوق تامین آتیه با لحاظ تعدیل بر اساس سابقه خدمت در بانک مسکن به تصویب رسید.