80 هزار وام حمایتی در بهار 1403 پرداخت شد

تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در سه ماه ابتدای سال 1403 برای کمک به مردم اقصی نقاط کشور از مرز 80 هزار فقره گذشت.
تصویر 80 هزار وام حمایتی در بهار 1403 پرداخت شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پرداخت وام‌های حمایتی از محل منابع قرض‌الحسنه و تسهیلات از محل منابع عادی این بانک در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در سه ماه ابتدای سال 1403 با سرعت بیشتری ادامه یافت و مجموع تعداد این پرداخت‌ها به 80 هزار و 200 فقره رسید و بیش از 120 هزار میلیارد ریال توسط بانک به آن تخصیص یافت.

بنابراین گزارش، عملکرد وام‌های قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران در فصل بهار سال جاری نشان از پرداخت 54 هزار و 762 فقره انواع وام‌های قرض‌الحسنه به ارزش 83 هزار و 497 میلیارد ریال دارد. علاوه بر این25 هزار و 437 فقره تسهیلات تکلیفی از محل منابع عادی به ارزش 36 هزار و 721 میلیارد ریال به متقاضیان در قالب اقدام ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی، مسکن روستایی و مسکن ایثارگران به معرفی‌شدگان پرداخت شده که درمجموع 80 هزار و 200 فقره تسهیلات حمایتی به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت شده است.

پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام‌های ضروری و همچنین مشارکت در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشارکت مدنی در نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران، از دیگر اقدامات بانک در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در مدت یاد شده بوده است.

توجه و اهتمام بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک مردمی و بازوی عملیاتی در طرح‌های کلان دولت موجب همراهی بانک در پرداخت تسهیلات حمایت و تکلیفی به ویژه وام‌های قرض‌الحسنه بوده و در برخی سرفصل‌ها از جمله وام ازدواج به مراتب بیش از تکالیف قانونی پرداخت شده است.

منبع: بانک صادرات

705198