دوخرید دیگر سپاهان نهایی شد

سپاهان پیش از این ۵ سهمیه از ۷ خرید داخلی خود را انجام داده بود که روز شنبه نیز دو مهره جدید دیگرش را نهایی کرد.
تصویر دوخرید دیگر سپاهان نهایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه سپاهان که پیش از این با مذاکرات مستمر و فعالیت زیاد در نقل و انتقالات توانسته بود مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور و صالح حردانی را به‌عنوان بازیکنان لیگ برتری به خدمت بگیرد و محمدامین حزباوی را از السد جذب کند، دو بازیکن دیگر که در فصل اخیر در پرسپولیس و شمس‌آذر عضویت داشتند را هم به تیمش اضافه کرد.

با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران که خرید لژیونرهای ایرانی جزو سهمیه داخلی محسوب می‌شود، سپاهان پیش از این 5 سهمیه از 7 خرید داخلی خود را انجام داده بود که روز شنبه نیز دو مهره جدید دیگرش را نهایی کرد.

باشگاه سپاهان که در تلاش برای تقویت خط دفاعی خود بود و تمرکز زیادی روی جذب یک مدافع چپ گذاشته بود، دو خرید نهایی لیگ برتری‌اش را در عقب زمین انجام داد و توانست وحدت هنانوف، بازیکن تاجیک پرسپولیس و حسین گودرزی، بازیکن جوان شمس‌آذر قزوین را به خدمت بگیرد.

سپاهان با جذب لیموچی، محبی، حردانی، آقایی‌پور، حزباوی، هنانوف و گودرزی، از 7 سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرد و بنابر گفته مدیرعامل این باشگاه، حالا تمرکزش را روی جذب مهره‌های خارجی با کیفیت می‌گذارد تا پرقدرت‌تر شود.

منبع: روبرونیوز

717320