بازدید مدیرعامل بانک سپه از نمایشگاه بین المللی الکامپ

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) بازدید کرد.
تصویر بازدید مدیرعامل بانک سپه از نمایشگاه بین المللی الکامپ

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک، صبح امروز با حضور در نمایشگاه الکامپ ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه در غرفه گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید (وابسته به بانک سپه) حضور یافت و در دیدار با مدیران این هلدینگ فناوری اطلاعات در جریان آخرین محصولات فناورانه، جدیدترین خدمات و دستاوردهای این شرکت در عرصه تجارت الکترونیک قرار گرفت.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از نهم تا دوازدهم تیر ماه با حضور 500 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از کشورهای فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه، چین و کره جنوبی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با شعار "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" در حال برگزاری می باشد.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد حوزه فناوری و تجارت الکترونیک در ایران است که هر ساله با حضور تعداد زیادی از کسب‌ وکارهای کوچک و بزرگ با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود. و محلی برای تجمع فعالان عرصه فناوری و علاقه مندان به تکنولوژی به شمار می رود.

منبع: بانک سپه

694775