مشروح اخبار

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با پرسون:

علت گرانی‌های اخیر عدم نظارت است

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: بازار دچار آشفتگی است. ما برای کنترل این وضعیت ورود کرده‌ایم.
سیاست جدید واردات در مقابل صادرات تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد. صادرکنندگانی که تعهدات ارزی دارند، می‌توانند مواد اولیه یا کالاهای ضروری اولویت بندی شده توسط وزارت صمت را وارد کرده و بدین گونه رفع تعهد ارزی کنند.
رئیس جمهور گفت: همه ما باید به وظایف خود در مقابله با کرونا عمل کنیم، همه دستگاه‌ها و مردم باید وظایف خود را مدنظر قرار دهند تا موفق شویم.
محمد کشتی آرای در گفت و گو با پرسون؛

افت شدید قیمت سکه در هفته گذشته/ حباب سکه کاهش یافت

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، علت کاهش نرخ ارز و کاهش تقاضاهای کاذب را اقدامات نیروی انتظامی در جهت برخورد با معاملات کاغذی طلا و ارز و دستگیری تعدادی از فعالان آن‌ها دانست.
ابوالقاسم دلفی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

ضربه بزرگ اقتصادی در انتظار فرانسوی ها

سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: حرکت به سمت تحریم کالاهای پاشنه آشیل فرانسه و با اقتصادی که شکنندگی آن اخیرا به خوبی نشان داده شده است؛ در حال اوج گرفتن بوده و اگر پیگیری شود ضربه بزرگی به اقتصاد فرانسوی ها زده خواهد شد.

اسفندیار خدایی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

اعترافات ترامپ و بایدن، نشان از پشت پرده واقعیت های آمریکا

کارشناس بین الملل و مطالعات آمریکا با بیان اینکه مناظره ها فرصت خوبی برای آشنایی با پشت پرده ی سیاست های آمریکا است، گفت: اعترافاتی که از یکدیگر می گیرند و صحبت هایی که علیه همدیگر مطرح می کنند؛ نشان دهنده این است که واقعیت چیز دیگری است و سیاست آمریکا و خیلی از کشورهای دیگر دنیا است.

دکتر روزبه مفیدیان در گفت و گوی اختصاصی با رسانه خبری تحلیلی پرسون؛

نخبگان نقشی اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی دارند

عضو ارشد پژوهشکده نانو شمال کشور گفت: نخبگان به دلیل شاخصه هایی که دارند از نقشی اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی برخوردارند.
تحلیلگر مسایل بین الملل یا توجه به پاشنه آشیلی که فرانسه به ویژه در منطقه جهان اسلام و با سابقه اجتماعی، حضور فرهنگی و اقتصادی قدرتمندی که این کشور در شمال اسنوا در منطقه غرب آسیا دارد گفت: اگر موضوع تحریم کالاهای فرانسوی و بارکد کالاها در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشورهای مختلف مانند اردن آغاز شود بدون شک بر اقتصاد فرانسه با توجه به وضعیت کرونا آسیب بیشتری وارد خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خطاب به جوانان فرانسه، تاکید کردند: سوال این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟
عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: مردم زمانی که به ادارات مراجعه می کنند اگر مدیری یا کارمندی رفتار و یا نوع برخورد آن با مبانی انقلاب و نظام سازگاری نداشته باشد؛ این حرکت یک امید را در مردم به وجود می آورد که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.


رییس جمهوری با اشاره به اینکه دولت دنبال رفع مشکلات مردم است، افزود: درخواستم از قوه مقننه و قضاییه این است که همدیگر را یاری کنیم که سریعتر از این مشکلات را عبور کنیم و چهره دولت آنگونه هست به مردم معرفی شود.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در دو مرحله لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده شده است، اظهار داشت: این لیست پالایش شده تا بتوانند بر آن اقدامات اجرایی داشته باشند.

صفایی دلویی در گفتگو با پرسون؛

بانک مرکزی چه رویکردی برای ثبات ارز دارد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک مرکزی به طور قطع و یقین وظیفه ثبات قیمت ها را از جهت حفظ ارزش پول ملی دارد؛ موضوع قیمت گذاری وظیفه وزارت صمت است و باید ارزش پول ملی را حفظ کنند.

شهر رییس جمهور پرور؛ همچنان سوگلی دولت و کابینه

غرق اجباری سه روستا به بهانه حیات همسایه!

در حالی که اخبار مربوط به انتقال آب دریای خزر به شهر رییس جمهورپرور سمنان از دوسال گذشته سر زبان ها بود که حالا منابع محلی مازندران خبر از غرق اجباری سه روستا به بهانه حیات این استان می دهند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون وارد مرحله جدیدی شده‌ایم که در این مرحله غیر از تامین منابع، نیازمند ایستادگی بر رعایت پروتکل ها هستیم، در وزارتخانه عاملی برای اجرای پروتکل‌ها نداریم و فقط مامور اعلام پروتکل ها هستیم نه مامور اقدام.

واکنش زنگنه به تحریم‌های جدید آمریکا

جنگ روانی ترامپ با تحریم کهنه سرباز صنعت نفت ایران

تحریم بیژن زنگنه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اذعان دولت این کشور بر اینکه گزینه چندان دیگری برای اعمال تحریم جدید علیه ایران ندارد، ‌ بیش از آنکه تحریم عملی به شمار آید شبیه جنگ روانی است که ترامپ از ترس شکست به راه انداخته است.

وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد:

اجرای طرح مسکن ملی با وجود فقر زمین و نوسان ارز

وزیر راه ‌و شهرسازی گفت: طرح اقدام ملی یکی از منظم‌ترین، بافکرترین و واضح‌ترین طرح‌های مسکنی است که در یک مدت کوتاه عملیاتی شده و در شرایط فقر زمین و نوسان قیمت دلار اجرایی می‌شود.

سازمان آگهی های پرسون