مشروح اخبار

در شورای ادارای کرمانشاه که با حضور رییس قوه قضایه تشکیل شد تاکید شد؛

افزایش صادرات در کرمانشاه نیازمند توسه زیر ساخت ها است

استاندار کرمانشاه گفت: ۵۰ درصد صادرات کشور به عراق از استان کرمانشاه انجام می شود و با وجود شیوع کرونا روزانه حدود ۲ هزار کامیون از مرز پرویزخان کرمانشاه رفت و آمد می کنند.
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه طبق قانون دولت مسئول نوشتن بودجه و اجرای آن است، گفت: مجلس حق ارائه اصلاحات و پیشنهادات دارد و ما پیشنهادات خوب را می‌پذیریم اما اگر شاکله بودجه برهم بخورد دولت دیگر نمی‌تواند آن را اجرا کند.
کلینیک های سرپایی ترک اعتیاد که بدون حضور پزشک و روانپزشک بیماران خود را به سمت مصرف بیشتر مواد شبه مخدر نگهدارنده ای چون «متادون»، سوق داده اند.
آیا کرونا باز هم این فستیوال جهانی را به تعویق می‌اندازد؟!

ابهاماتی درباره برگزاری جشنواره کن ۲۰۲۱

روز گذشته ششم ژانویه ۲۰۲۱ مسئولان جشنواره کن در جلسه‌ای شرکت کرده بودند تا این موضوع را بررسی کنند که در صورت بروز مشکلاتی در راه برپایی این فستیوال در ماه می(اردیبهشت‌ماه)، چاره‌‌ای بیندیشند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بهترین ملاک عدالت در ادارات و سازمان‌ها عمل به قانون است، تصریح کرد: در نظامات اداری هر چه بر معنویت در کنار کارآمدی تاکید شود شاهد کاهش فساد اداری خواهیم بود. نظام اداری سالم و کارآمد می‌تواند اثرگذار برای مردم باشد؛ نظام اداری عادلانه امری مهم است.
دست پر رئیس قوه قضائیه برای اصولگرایان؛

آیا رئیسی معادلات انتخابات ۱۴۰۰ را به هم خواهد زد؟

محمد مهاجری می‌گوید: من شکی ندارم که ورود آقای رئیسی به انتخابات می‌تواند معادلات را به هم بریزد. اگر ایشان به انتخابات ورود پیدا کند معادلات را قطعاً به ضرر آقای قالیباف به هم خواهد زد. چون بخش عمده جناح اصول‌گرا که در دوره قبلی در رقابت میان آقای رئیسی با قالیباف، پشت سر آقای رئیسی قرار گرفتند و به همین دلیل قالیباف مجبور به انصراف شد در این دوره هم در صورت حضور آقای رئیسی از وی حمایت می‌کنند.
به بهانه پنجاه و سومین سالگرد درگذشت غلامرضا تختی؛

جهان پهلوان تنها لایق نام شما بود و بس

هفدهم دی ماه در تقویم ورزشی کشور روز مهمی است و آن هم سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی می باشد که با برگزاری مراسم های مختلف، یاد و خاطره ی این اسطوره تکرار نشدنی دنیای پهلوانی گرامی داشته می شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی روی تورم اثرگذار است، ‌گفت: مردم در حال حاضر شرایط پذیرش تورم بالاتر و فشارهای معیشتی و اقتصادی را ندارند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حرکت پشت سر ولایت رمز پیروزی ما خواهد بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حرکت پشت سر مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ما خواهد بود و نباید از مسیر ولایت منحرف شویم.

در نامه ایران خطاب به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام شد؛

هشدار ایران در خصوص پیامدهای منفی برنامه توسعه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین، با ارسال نامه ای به رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن هشدار درخصوص پیامدهای منفی برنامه توسعه تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی، خواستار ایفای مسئولیت جدی آژانس در رسیدگی به این نگرانی منطقه ای و بین المللی شد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان فتوکپی گفت:« یک هزار و 450 واحد صنفی فتوگپی با مجوز در شهر تهران فعالیت دارند، اما واحدهای بدون مجوز بسیار بیشتر از واحدهای صنفی مجوزدار هستند و اتحادیه و اتاق اصناف توان مقابله با واحدهای بدون مجوز را ندارند؛ چرا که این واحدها متعلق به نهادهای حکومتی مانند پلیس +10، مالیات، دادگاه ها، دانشگاه، شهرداری و...هستند.»
در گفتگو با مشاور عالی مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور:

تاکسی هوایی؛ همتی دوباره پس از چهار دهه / تغییر تاکتیک جدی در وضعیت تحریمی

هر روز که می گذرد به زمان دیدن تاکسی های هوایی یا همان هواپیماهای دربستی در آسمان ایران، نزدیک می شویم. هواپیماهای کوچکی که قرار است پروازهای هوایی برنامه ای را متحول سازند.
سازمان آگهی های پرسون