مشروح اخبار

کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با پرسون:

امریکا به دنبال خرد کردن استخوان اقتصاد چین است

کارشناس و تحلیلگر مسایل بین الملل در تحلیل گفتمان چین و امریکا برای گرم شدن روابط دو جانبه در راستای پیروزی جو بایدن گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان از لحاظ بنیان نگاه مشترکی دارند و این موضوع تنها یک شوی سیاسی تبلیغی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: همه مسافرانی که از اروپا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی وارد کشور می شوند، ضروری است علاوه بر تست مجدد در مبادی ورودی، به مدت مناسب و منطبق با پروتکلهای مربوطه در محل سکونت به صورت قرنطینه به سر برند.

گزارش پرسون به بهانه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال،؛

ریاست مهم نیست! به دنبال مدیریت صحیح فوتبال کشور باشیم

مهلت ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشور روز گذشته و درحالی پایان یافت که حضور برخی چهره ها همچون علی کریمی، بازیکن محبوب فوتبال ایران در سال های اخیر کمی عجیب و تامل برانگیز به نظر می رسید.
گزارش پرسون از تقابل مسئولان و رسانه ها؛

سندروم «رسانه گریزی مدیران»

مسئول و مدیر یا دست به انتشار آمار غیرواقعی می زند و یا اینکه خود را عملا و رسما از رویارویی مستقیم با خبرنگار و رسانه دور نگه می دارد که هر در هر دو صورت باید گفت که این وضعیت در جامعه به عنوان سندروم «رسانه ریزی مدیران» تعریف می شود.

نیک بین در تذکر شفاهی:

بازرسان آژانس را اخراج کنید

نماینده مردم کاشمر گفت: در صورت عدم لغو تحریم‌ها باید دولت بازرسان آژانس را از کشور اخراج و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.
سازمان آگهی های پرسون