موفقیت

سبک زندگی مجموعه ای از انتخاب های سالم افراد است که متناسب با موقعیت های زندگی صورت می گیرد. این انتخاب ها بر روی سلامت فرد تاثیرگذار هستند و تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرند.
گوش کردن به موسیقی و نوشیدن قهوه می‌تواند موجب بهتر کار کردن مغز ما شود، به‌خصوص زمانی که نیاز به تمرکز و یادآوری موارد مختلف داریم.
از ۳۰ سالگی باید بیشتر مراقب سلامتی‌تان باشید و آن را تبدیل به یک عادت کنید. از دهه‌ی ۳۰ زندگی، رفته رفته سر و کله‌ی مشکلات جسمانی پیدا می‌شود و سلامت بدن رو به افول می‌رود؛ بنابراین تغذیه‌ مناسب، ورزش و استراحت کافی را حتماً در برنامه‌ی زندگی خود بگنجانید. از سلامت روان تان هم غافل نشوید.
آیا می‌دانستید که با توجه به زبان بدن آدم‌ها، به راحتی می‌توانید برخی از جنبه‌های مهم شخصیت او را بشناسید؟ اگر می‌خواهید به شناخت شخصیت یک زن در اولین قرار ملاقات دست پیدا کنید، نشانه‌های غیرکلامی قید شده در این نوشتار کمک‌تان خواهد کرد.
افراد موفق به حرف‌های دیگران گوش می‌دهند، آن‌ها را تایید می‌کنند تا بتوانند روابط شبکه‌ای خود با مردم را حفظ کنند. آن‌ها در برخورد اول با افراد لبخند می‌زنند یا سرشان را تکان می‌دهند، اما دست نمی‌دهند. این رفتار آن‌ها نشان از قدرت افراد موفق دارد که آن‌ها را در چشم دیگران بزرگ جلوه می‌دهد.
آمریکایی‌ها گزارش دادند که احساس خوب آن‌ها از موفقیت‌ها شدیدتر از احساس بدشان از شکست‌هاست. اما تایوانی‌ها این توهم مثبت را از خود نشان ندادند و حتی گزارش دادند که احساس بدشان از شکست‌ها شدیدتر از احساس خوبشان از موفقیت‌هاست.
این نکته مهم است بدانید که همکاران و مدیران شما به حرف‌هایتان و به هر کلمه‌ای که در محل کار خود به زبان می‌آورید، توجه می‌کنند؛ بنابراین همیشه پیش از حرف‌زدن فکر کنید.
هنگامی که مشاوران مالی با همکاران جدیدی که پیشینه سوءرفتار دارند مواجه می‌شوند، ۳۷درصد احتمال بیشتری وجود دارد که خود مرتکب سوءرفتار شوند. این نتیجه نشان می‌دهد این‌گونه رفتار‌های ناشایست ضریب اجتماعی ۵۹/ ۱ دارد- به این معنا که به‌طور متوسط هر مورد از آن‌ها منجر به افزایش ۵۹/ ۰ موارد مشابه از طریق تاثیرات همسانی می‌شود.
در دنیای امروزی همه به دنبال قدرت بیشتر هستند، خانم هاام از این قائده مستثنا نیستند؛ اما برای قدرت بیشتر لازم است یک سری ویژگی هارا در خودشان تقویت کنند.
قبل از اعلام استعفا به چیزهایی که می‌خواهید بگویید فکر کنید. از قبل به این موضوعات فکر کنید: می‌خواهی چقدر درباره علت‌های استعفایت توضیح دهی؟ از زمان اعلام این خبر، تا چه مدت در شرکت خواهی ماند؟ اگر مدیرت برای منصرف کردنت از استعفا پیشنهاد جایگزینی به تو داد، چه پاسخی خواهی داد؟
ارتباط غیر کلامی یک شکل ارتباط است که برقراری ارتباطات و انتقال اطلاعات را بدون استفاده از کلمات و زبان صورت می‌دهد. این نوع ارتباط شامل عواملی مانند اشاره‌ها، حرکات بدنی، اصطلاحات صورتی و عملکرد‌های غیر کلامی است. در این مقاله، به بررسی ارتباط غیر کلامی و اهمیت آن خواهیم پرداخت.