موفقیت

مهمترین اخبار

طبق تعریف سیاست اداری شامل نوعی جنگ قدرت است. برای مثال، ممکن است فردی شایعه‌ای شرورانه را منتشر کند تا جلو بیفتد یا در ازای ایده‌ها یا کار‌هایی که از آن دیگران است برای خود اعتبار کسب کند. هم چنین، اگر مجبور شوید جانب طرفی را بگیرید نیز این موضوع مصداق سیاست اداری می‌باشد.
در این مقاله، تاثیر تکرار بر یادگیری را بررسی خواهیم کرد. تکرار به عنوان یکی از روش‌های موثر در فرایند یادگیری شناخته شده است که توانایی بهبود حافظه و استحضار را دارد.
بسیاری از جهش‌های بزرگ در نبوغ انسان به جای ضریب هوشی فردی ناشی از خلاقیت، همکاری، رقابت، شهود یا کنجکاوی بود. "آلبرت انیشتین" را در نظر بگیرید که اغلب از او به عنوان یک نابغه یاد می‌شود. او هرگز در آزمون ضزیب هوشی شرکت نکرد، اما بسیاری دائما در مورد ضریب خوشی او گمانه زنی می‌کنند.
افزایش ظرفیت حافظه ممکن است با رعایت یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، انجام دادن ورزش‌های منظم، داشتن خواب کافی و کنترل استرس حاصل شود. این عادت‌ها نه تنها به تقویت حافظه کمک می‌کنند بلکه می‌توانند از بروز اختلالات شناختی نیز پیشگیری کنند.
باهوش بودن، فقط به معنی گرفتن نمرات بالا در امتحانات یا داشتن ضریب هوشی بالا نیست. هوش بالا اغلب از طریق عادات روزانه ما، به خصوص طرز فکرمان آشکار می‌شود.
شادی هدف نهایی بیشتر ما انسان‌هاست. تصور رایج در اغلب جوامع این است که دستیابی به اهدافی مانند موفقیت حرفه‌ای، ثبات مالی یا دارایی‌های مادی منجر به رضایت طولانی مدت می‌شود. اما توجه داشته باشیم شادی واقعی و پایدار واقعی از درون و از طریق انگیزه‌های درونی ناشی می‌شود.
بسیاری از سنت هایی که مادرها و مادربزرگ هایمان به آن ها پایبند بودند، هنوز هم وجود دارند. گرچه برخی از این سنت ها ارزشمندند و باید به نسل های بعدی منتقل شوند اما در میان آن ها مواردی هم هست که بهتر است در گذشته باقی بمانند و دیگر لزومی به رعایت آن ها توسط زنان امروزی نیست، چرا که این نگرش های قدیمی سنخیتی با زندگی در دنیای امروز ندارند.
شناخت افراد مخصوصا درحال حاضر کار راحتی نیست، اما موقعیت هایی وحود دارد که انسان ها به صورت ناخوداگاه ذات خودشان را نشان می دهند.
ممکن است روزی برسید که در شغل خود حس کنید که نیاز به پیشرفت دارید و باید از جایگاه فعلی خود گذر کنید و به مراحل بالاتر برسید. پیشرفت شغلی مقوله‌ای است که باید برای آن برنامه داشته باشید.
حرف و حدیث و جنجال‌های مختلف اغلب با خود گردبادی از احساسات منفی، استرس و عوارض منفی غیر ضروری به همراه دارند. جای تعجب نیست که برخی از افراد بر هنر دور ماندن از چنین مسائلی مسلط شده‌اند.
شما می‌خواهید کاری بیش از صرف تلاش برای زنده ماندن انجام دهید. منظور شما از انجام کاری بیش‌تر چیست؟ آیا می‌خواهید بیش‌تر به رستوران بروید؟ آیا این بزرگترین آرزوی شما و همسرتان است؟ یا این همان خواسته‌ای است که از گوشی تلفن همراه هوشمند برای منحرف کردن حواس تان از این واقعیت استفاده می‌کنید که نمی‌دانید واقعا چه می‌خواهید؟
در این مقاله به شما راه‌هایی می‌آموزیم که به شما کمک می‌کنند در ارتباطات خود تعادل را حفظ کنید. ارتباطات موفق باید به توازن و هماهنگی بین دو طرف بیانجامد و ما در اینجا به شما نشان خواهیم داد چگونه این تعادل را برقرار کنید.
چگونه در محل کار خود سالم باشید؟ در این مقاله به بررسی راه‌های حفظ سلامتی در محیط کار پرداخته می‌شود. اطلاعات و نکاتی که در اینجا ارائه می‌شود، به شما کمک خواهد کرد تا محیط کار خود را بهینه‌تر و سلامتی بیشتری داشته باشید.
هنوز هم افراد زیادی هستند که فکر می‌کنند انسان یا باهوش به دنیا می‌آید یا نه. اما علم نشان داده است که مغز می‌تواند با اتخاذ عادات مثبت به رشد و گسترش توانایی‌های شناختی خود ادامه دهد. تنها کلید آن ثبات است.