موفقیت

وحدت خانوادگی نیازمند وقت گذاشتن، ایجاد صمیمیت، گوش دادن به حرف هم و حمایت کردن اعضای خانواده از یکدیگر و وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری اعضای خانواده است. 

چیزی که پس انداز پول را برای شما امکان پذیر می‌کند یادگیری این نکته است که چگونه و چه زمانی پول خود را حساب شده خرج کنید؛ در این مطلب به اشتباهاتی پرداخته‌ایم که با انجام آن‌ها تا پایان عمر فقیر خواهید ماند.
درحالی والدین تصور دارند کودکان باید پس از بازی کردن به نتیجه اخلاقی برسند که اساسا بازی باید آزادانه و با اشتیاق از سوی خود کودک انتخاب شود و ایجاد احساس خوشایند در کودک و نه کسب نتیجه اخلاقی هدف از بازی باشد.
ارزیابی‌ای در اروپا نشان داد که پاسخ دهندگان در دوران پیری و بازنشستگی فارغ از ثبات مالی یا سایر عوامل تاثیرگذار همگی کاهش سریع حافظه پس از دوره بازنشستگی را نشان دادند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که با افزایش سن زوال شناختی را کاهش می‌دهد.

ترک عادات بد باعث افزایش وقت و انرژی و در نتیجه رسیدن به موفقیت می‌شود. همچنین این کار تقویت جنبه‌های مثبت اخلاقی و پیشرفت شما را در پی خواهد  داشت.

متأسفانه زنان می‌توانند به بدترین دشمنان خود تبدیل شوند. آن‌ها دائماً در حال قضاوت کردن خودشان هستند و همیشه خودشان را با ایده آل‌هایی که رسانه‌ها معرفی می‌کنند، مقایسه می‌کنند؛ این اتفاق وقتی بدتر می‌شود که تازه زایمان کرده باشید و بدنتان تغییر شکل داده باشد. سؤالی که اینجا پیش می‌آید این است: به‌عنوان یک زن چگونه می‌توانید افکار منفی علیه خودتان را از بین ببرید؟ مطلب زیر می‌تواند راهنمای خوبی برای شناخت بهتر و دوست داشتن خودتان در هر شرایطی باشد.
تعادل ایجاد کردن مادران شاغل بین کارهای خانه و مراقبت از بچه ها و وظایف شغلی نیاز به برنامه ریزی دقیق و همراهی همسر و بچه های بزرگتر دارد. در این مطلب شما را با راههایی برای ایجاد تعادل مادران شاغل آشنا می کنیم.

مسئولیت پذیری در رابطه عاطفی راز موفقیت و پایداری یک رابطه است، شما باید بدانید که رفتار و احساسات و افکارتان تاثیر مستقیم بر شریک عاطفی شما می گذارد و باید مسئولیت آن ها را بر عهده بگیرید. در این مطلب ازمجله خبری پرسون شما را با مسئولیت پذیری در رابطه عاطفی آشنا می کنیم.
بعضی ها عادت دارند همیشسه سر قرار دیر برسند و هر کاری که میکنند و دوستانشان هر چقدر تاکید می کنند که به وقت سر قرار یا جلسه حاضر شوند اما بازهم دیر خود را به محل قرار می رساند. به چرایی این موضوع در مجله خبری پرسون پرداخته ایم که با هم می خوانیم:
اهمیت موسیقی در زندگی انسان و به خصوص کودکان به قدری است که والدین نیز از دیرباز از آن به عنوان ابزاری برای تسکین، ابراز عشق، تولید شادی و تعامل با کودکان استفاده می‌کردند. بزرگ‌ترها می‌توانند با درک این مسئله که چگونه موسیقی می‌تواند بر کودک تاثیر مثبت بگذارد، از آن در جهت بهبود بسیاری از مهارت‌های کودک استفاده کنند
ترجیح می دهید با کدام دست بنویسید، بخورید و دندان های خود را مسواک بزنید، احتمالافکر می کنید این تصمیم نباید خیلی مهم باشد.
زندگی و کسب و کار بر اساس پرسش ها شکل میگیرد نه پاسخ ها. متأسفانه به اینکه گفته می‌شود نباید کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد همیشه عمل نمی‌شود. در مصاحبه‌های شغلی، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای فرد متقاضی کار، بلکه ظاهر او هم از سوی کارفرما مورد توجه قرار می‌گیرد. صحبت زیبایی ظاهر نیست، بلکه منظور پوشش کاری است. بسیار مهم است که برای شغلی که متقاضی آن هستید پوششی حرفه‌ای داشته باشید.
شما برای آنکه در زندگی مشترکتان خوشبخت شوید باید هم خودتان به آرامش روحی برسید و هم همسرتان را کمک کنید تا این حس زیبا را تجربه کند. آرامش در زندگی زناشویی یکی از اهداف اصلی ازدواج است که در کنار عشق و علاقه ، خوشبختی شما را تضمین می کند. در این مطلب از مجله خبری پرسون شما را با راههای ایجاد آرامش در زندگی زناشویی آشنا می کنیم.
اگر استرس دارید یا مضطرب هستید، تمیز کردن محیط اطراف مانند مرتب کردن کشوها، شستن ظروف یا جارو کشیدن می‌تواند خلق‌وخوی شما را تقویت کرده و اضطراب شما را کاهش دهد.
ویژگی های یک برنامه خوب

از برنامه دیگران کپی نکنید

هر فردی برای خودش باید برنامه‌ریزی کند و نمی‌شود از روی برنامه یک فرد دیگر رفتار کرد چرا که هر برنامه با توجه به اهداف، عادات و ویژگی‌های شخصیتی هر فرد تهیه شده است.