موفقیت

ورزش کنید تا سلامت بمانید. این جمله را زیاد شنیده ایم و اغلب تصور می کنیم، توصیه به ورزش و تحرک فقط برای سلامت جسم است.
اعتماد به نفس داشتن شاه‌کلید مواجهه با موقعیت‌ها و مسائل ریز و درشت زندگی است. فردی که این قدرت و یا به عبارتی مهارت را دارد می‌تواند در حل مشکلات و امور روزانه خود فارغ از نتیجه آن، تصمیم درستی بگیرد.
صرفا یک هفته حضور در یک دوره فشرده زبان به بهبود سطح تمرکز کمک می کند کارشناسان دریافتند دانش آموزانی که در یک دوره کوتاه آموزش اسکاتلندی حضور داشتند پیشرفت های قابل توجهی در توانایی تغییر توجه خود مشاهده کردند.
اهمیت شرکت کودکان در ورزش‌ها و فعالیت‌های گروهی فراتر از فواید سلامت جسمی است که مزایای اجتماعی و عاطفی را برایشان فراهم می کند، زیرا ورزش یک راه عالی برای تعامل اجتماعی میان کودکان است.
آیا شما هم مدام کارهایتان را به تعویق می‌اندازید، نمی‌توانید تصمیات خود را عملی کنید و نمی‌خواهید مسوولیت عواقب آن‌ها را بپذیرید؟ این موضوع می‌تواند به اعتماد شما به توانایی‌های خود در تصمیم گیری یا تجاربی که از قبل داشته‌اید مربوط باشد. اما وقت آن نرسیده که تغییری در رفتار‌های خود ایجاد کنید؟

بسیاری از افراد می‌خواهند که به موفقیت برسند، اما در مسیر باید کار‌هایی را انجام دهند که از انجامشان ترس دارند و همین ترس و شک و تردید، آن‌ها را از حرکت کردن باز می‌دارد و جلوی موفقیت‌شان را می‌گیرد.
برخی از افراد حاضرند در بالاترین ارتفاعات روی بند راه بروند یا در اعماق اقیانوس‌ها، در میان کوسه‌ها و نهنگ‌ها شنا کنند اما ۱۰ دقیقه هم در جمع صحبت نکنند. احتمالا رسیدن به پاسخ سؤال چگونه در جمع خوب صحبت کنیم؟ برای این افراد بسیار مهم و ارزشمند است.
یکسری اطلاعات و استراتژی‌های کاربردی وجود دارد که دانستن آنها، به تو و سایر کارمند‌ها در هر سطحی، انگیزه و قدرت می‌دهد تا سفر حرفه‌ای خود را به شکلی هدفمند طی کنید.
کدام یک از ما نمی‌خواهد میلیونر شود؟ اگرچه امروزه تعداد میلیونر‌ها بیش از هر زمان دیگری است (تخمین‌ها از وجود حدود ۲۲ میلیون میلیونر در ایالات متحده خبر می‌دهند) تبدیل شدن به یک فرد میلیونر می‌تواند چالش برانگیز باشد. و حفظ ثروت شان بیاموزیم.
هفته به هفته در هیاهوی دائمی می‌گذرد و پشت همه این مشغله‌ها، اغلب مهم‌ترین چیز‌ها را از دست می‌دهیم. با این حال ممکن است سال‌ها طول بکشد تا این را بفهمیم. سال‌هایی که می‌توانستیم با مزایای بیشتر کاملاً متفاوت بگذرانیم.
در این گزارش استراتژی هایی برای عبور از موانع بیرون آمدن از محیط های کاری ناسالم ازائه شده است.
عبور از نقطه عطف زندگی یک تجربه چشمگیر و مهم در مسیر رشد و تحول انسان‌هاست. در این مقاله، به بررسی اهمیت، چگونگی‌ها و تاثیرات این لحظات تصمیم‌ساز پرداخته خواهد شد. این لحظات علاوه بر چالش‌ها، فرصت‌هایی را برای رشد، یادگیری و شکوفایی به ارمغان می‌آورند.
ما انسان‌ها خواه و ناخواه در زندگی خود درگیر بحث و گفت‌وگو با دیگران می‌شویم و احتمالا از روی غریزه پرخاشگری دوست داریم که در این مباحث پیروز و غالب باشیم. اما چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟
از ۳۰ سالگی باید بیشتر مراقب سلامتی تان باشید و آن را تبدیل به یک عادت کنید. از دهه‌ی ۳۰ زندگی، رفته رفته سر و کله‌ی مشکلات جسمانی پیدا می‌شود و سلامت بدن رو به افول می‌رود؛ بنابراین تغذیه‌ی مناسب، ورزش و استراحت کافی را حتماً در برنامه‌ی زندگی خود بگنجانید. از سلامت روان تان هم غافل نشوید.