تا انتخابات

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: سیاستمداران بد توسط کسانی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند. بنابراین باید با مشارکت بالا برای بهترین انتخاب تلاش کرد.
برخی از مدعیان ریاست جمهوری، چنان از حل قطعی مسائل کشور اعم از بی‌کاری، تورم و‌... یاد می‌کنند که گویی اولا راه‌حل‌ها از همان اول هم در جیب کت آنها بوده و ثانیا مسئولان قبلی که در دوره‌های اخیر در همین سیستم تأیید و انتخاب شده و مدیریت کرده‌اند، خائن یا در بهترین حالت نادان و کم‌کار بوده‌اند.
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چه نام من در فهرست داوطلبان احراز صلاحیت شده شورای نگهبان باشد و چه نباشد به نفع آقای رییسی کنار می‌کشم.
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تشریح برنامه‌های خود برای تشکیل «دولت وحدت ملی» گفت: به دنبال آن هستیم تا دولت هزینه‌های دولت را کاهش و ساختار اداری کشور را چابک کنیم.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد: احتمالا با تصویب این ستاد همزمان با تعطیلات نیمه خرداد به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره)، ترددهای جادهای ممنوع می شود. برای انتخابات نیز زمینه استعلام وزارت کشور برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا فراهم می شود.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرق ما با سایر تشکل‌ها و کاندیداها این است که فر اجناحی بوده و دنبال حذف نیستیم. همین الان انتخابات هم به سمت دوقطبی رفته و تخریب‌ها و رو کردن پرونده‌ها شروع شده است. فضای تخریبی را باید تغییر داده و به سمت فضای سالم برویم.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: در چهار دهه گذشته بزرگترین افتخار نظام جمهوری اسلامی و اصلی ترین مولفه قدرت آن در حوزه های داخلی و خارجی، حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف به ویژه در انتخابات بوده است که متاسفانه به دلایل مختلفی از سال ۹۸ این مهم با چالش جدی مواجه شده است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.
دبیر شورای سیاستگذاری ستاد اسحاق جهانگیری گفت: برنامه‌ریزی برای مناظره جهانگیری با نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها انجام خواهد شد.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که امروز بیش از هر زمان مردم برای حضور پرشور در انتخابات خرداد، منتظر مشهود شدن آثار عمل مسئولان هستند.