تا انتخابات

از وعده‌های پوچ تا ادعاهای خطای دولتمردان؛

نقش دولت روحانی در کمرنگی مشارکت حداکثری در انتخابات

برجام، رفع تحریم‌ها، بورس، افزایش قیمت بنزین، ترمیم بافت‌های فرسوده، رفع آلودگی هوا، بالا بردن ارزش پول ملی، افزایش تعداد شاغلین، از شعارهایی بود که در ۸ سال گذشته بارها بر زبان حسن روحانی و اعضای کابینه وی جاری شد.

قاضی زاده هاشمی در مناظره گفت: در خصوص فضای مجازی ما داریم دچار انحراف در بحث می‌شویم. فضای مجازی مسئله حکمرانی است. اگر دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال و شفافیت را می‌خواهیم به فضای مجازی نیاز داریم.
حملات ناتمام زاکانی به همتی

زاکانی عکس رو کرد!

زاکانی گفت: در حوزه ساخت مسکن و همچنین در حوزه ریلی با توجه به کریدور شما و جنوب می‌توان اقدامات خوبی انجام داد.
هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین و آخرین مناظره که با موضوع دغدغه‌های مردم برگزار شد، سعی کردند به جمع‌بندی دیدگاه‌ها و نظرات خود برای حل مشکلات مردم بپردازند.
حضور نرجس سلیمانی به عنوان کاندیدای شورای شهر تهران به دلیل این که هیچ‌گونه کارنامه از فعالیت‌های وی در دسترس نیست و همچنین نگران برخی در رابطه با لطمه به نام سردار سلیمانی باعث انتقادات بسیاری و دعوت به انصراف وی گشته است.
مصطفی میرسلیم گفت: استعفای من به این دلیل صورت گرفته است که وزارت کشور درباره فرایند بررسی صلاحیت ها که وظیفه قانونی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات است، مداخله غیرقانونی انجام داده است. معتقدم چنین اقدامی جایگاه قانونی نمایندگان مردم را خدشه دار کرده است و من دیگر نمی توانم پاسخگو باشم.
آیت‌الله رئیسی گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است. باید از مردم بود، در مردم بود و با مردم بود. از نزدیک باید با مردم سخن گفت. شکایات و دغدغه‌های مردم را شنید.
شورای اطلاع رسانی دولت با صدور اطلاعیه‌ای با بیان اینکه شیوه تشخیص موارد اتهامی وعدم پاسخ ازسوی سازمان صداوسیما یک نوع رفع تکلیف بوده و دولت آن را به رسمیت نمی شناسد، اعلام کرد که در جهت شفاف سازی و پاسخگویی، استفاده از سایر ظرفیت های رسانه ای را برای خود محفوظ می داند.
عبدالناصر همتی گفت: خانم بنده سپیده شبستری را از طرف خودم برای صحبت فرستادم و پس از آن همه کاندیدا‌ها بچه‌های خود را تقلید کردند و فرستادند خب من هم همین را می‌خواهم، می‌خواهم با تعامل نشان دهیم خوشحالم آن‌ها نیز همان روشی که من رفته ام را پیش گرفته‌اند.
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به درخواست علی لاریجانی برای اعلام عمومی دلایل رد صلاحیتش نوشت که در قانون انتخابات ریاست جمهوری چنین حکمی پیش بینی نشده است.
مروری بر زندگی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ قسمت اول؛

زاکانی؛ از دارایی ها و افشاگری ها تا مخالف دیروز و موافق امروز برجام

علیرضا زاکانی، سیاستمدار کهنه‌کار و اصولگرایی است که افشاگری‌های متعددی در کارنامه خود دارد. او اکنون برای سومین بار، سودای کرسی ریاست جمهوری را در سر دارد.
همسر آیت‌الله رئیسی ضمن تشریح نگاه دولت احتمالی آیت الله رئیسی به مشکلات و مطالبات زنان در بخشی اظهار کرد: با کاندیداتوری آقای رئیسی موافق نبودم چرا که این موضوع با آرامش منافات دارد و ممکن است دردسرهایی هم داشته باشد.
فردا با حضور امین کیانی برگزار می‌شود؛

نخستین اجتماع جوانان حامی رئیسی در کرمانشاه

نخستین اجتماع جوانان حامی سید ابراهیم رئیسی در شهر کرمانشاه فردا (22خردادماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد.