امیدورام به سمت مدیریت هوشمند شهری برویم

کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: امیدواریم با ادامه اقداماتی که در شوراهای گذشته به شکل مثبت رخ داده به سمت مدیریت هوشمند شهری برویم.

تصویر امیدورام به سمت مدیریت هوشمند شهری برویم

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی اکبرپور کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران، درباره برنامه‌ها و اهداف خود برای حضور در انتخابات شوراها بیان کرد: با توجه به اینکه فضای انتخابات در این دوره نسبت به دوره‌های قبل سرد است و با شیوع کرونا این امر تشدید پیدا کرده است، از این رو اولویت نخست من این است که مشارکت بالا برود.

وی در ادامه افزود: هدف دیگر من حضور جوانان در این نوع مناسبات و عرصه‌های اجتماعی است تا بتوانیم از نقش موثر آن‌ها استفاده کنیم.

اکبرپور اضافه کرد: برنامه‌ی دیگر من این است که به سمت درآمدهای پایدار در حوزه شهری برویم و بتوانیم شهر را به گونه‌ای اداره کنیم که از نظر اقتصادی روی پای خودش باشد تا دیگر شاهد شهر فروشی نباشیم.

کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: البته کارهای مثبتی در شورای قبلی انجام شده و امیدواریم با ادامه اقداماتی که در شوراهای گذشته به شکل مثبت رخ داده به سمت مدیریت هوشمند شهری برویم و از این وضعیتی که شهر دچار آن شده، بیرون بیاییم. در کل در حوزه فنی و عمرانی، شهر تهران به اندازه کافی پیشرفت داشته است.

وی گفت: همچنین در حوزه ساخت بزرگراه‌ها و معابر هم پیشرفت‌هایی داشته‌ایم، اما در حال حاضر باید به سمتی برویم که شهر از لحاظ فرهنگی پیشرفت کند و زیباسازی در آن افزایش یابد، برای این کار نیز می‌توانیم از متخصصان کمک بگیریم.

اکبرپور در پایان گفت: من فکر می‌کنم همه مشکلات شهر تهران حل می‌شود و البته همه چیز قرار نیست فقط با پول حل شود. خیلی از مسائل هستند که نهفته بوده و اصلا به آن پرداخته نشده است و شهرداری می‌تواند متولی اینها باشد و آن‌ها را حل کند.

منبع: ایلنا

305578