انتخابات

رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در هر حوزه‌ای نامزد‌ها به ۷ پرسش پاسخ دادند و درباره هر سوال به مدت ۲ ساعت اظهار نظر کردند که از فردا پنجشنبه سوم اسفندماه به تدریج پخش می‌شود.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به این‌که زمان تبلیغات انتخابات شروع نشده است، گفت: در حال حاضر هرگونه تبلیغات خلاف قانون محسوب می‌شود.
صیانت از اصل نهاد انتخابات و در امان ماندن آن از دو جریان محافظه‌کار داخلی و انسدادطلب خارجی به اندازه کافی استدلالی قوی برای مشارکت در انتخابات است اما اگر برای کسی این ادله هم کار نکرد چه باید کرد؟
نماینده مسیحیان ارامنه با اشاره به اینکه مشارکت جامعه ارامنه در انتخابات قبلی ۶۰ درصد بوده است، گفت: در این دوره از انتخابات، ۱۲ داوطلب از جامعه اقلیت‌های مذهبی برای ۵ کرسی مجلس رقابت خواهند کرد.
آخرین تحولات در جریان اصولگرایی به‌گونه‌ای است که ظاهرا «حزب پایداری» از مواضع خود کوتاه آمده و «دست از پایداری در مقابل شانا» بر خواهد داشت.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به علت تسهیل روند انتخابات دو تعرفه مجلس و خبرگان در یک برگه است و همچنین دو صندوق با درب های قرمز برای مجلس شورای اسلامی و آبی برای مجلس خبرگان رهبری مد نظر قرار گرفته است.
یک منبع نزدیک به دفتر محسن رضایی، اظهارات عضو شورای مرکزی جبهه شریان مبنی بر اینکه «محسن رضایی» خواستار جلسه برای اعطای سهمیه به شریان بود، را رد کرد.
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تهران در غرفه آخرین خبر در نمایشگاه رسانه‌های ایران توضیحات مهمی درباره فرق بین لیست جامعه روحانیت و جامه مدرسین ارائه کرد.
سخنگوی جبهه اصلاحات ادعای درگیری لفظی بین سیدمحمد خاتمی و الیاس حضرتی را تایید نکرد و به خبرآنلاین گفت: متاسفانه من فکر می کنم این‌ ادعاها، خبرسازی است و برخی از این فضای غبارآلود به دنبال ماهیگیری هستند.
مقام معظم رهبری تاکید کردند: هر رأیی که شما در صندوق میاندازید، مثل این است که یک بخشی از پول آن سپرده را دارید تأمین می‌کنید. یک رأی هم اهمیت دارد. هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد.
سازمان آگهی های پرسون