انتخابات

کشور را چگونه می توان از دست افراطی ها نجات داد؟

چاره ای جز عبور از تندروها وجود ندارد

فهرست ائتلاف‌ها و اسامی نامزدهای انتخابات مجلس ، پیامهای سیاسی روشنی را مخابره می کند.
مهندس سلمانی شهردار و مدیر منطقه ۵ ستاد انتخابات قزوین:

تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی طرف باشند

چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منطقه 5 ستاد انتخابات شهرستان قزوین در اقبالیه برگزار شد.
نیروی کار هلدینگ های بخش خصوصی، کارخانه جات ، بازار ها و... به تنهایی بخش عظیمی از جامعه را در بر میگیرند که میتوان سهم عظیمی از مشارکت را رقم بزنند، اما پای کار آوردن قشر کسبه و کارگر نیاز به انجام کار درست دارد!
لیست ائتلاف مردمی فهیم ( فرهنگیان همدل، یاران مردم) با سر لیستی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد سعید مهدوی کنی منتشر شد.
سعید جلیلی در نشست هم اندیشی رونق اقتصاد دریا محور در بندرعباس با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ، گفت: یکی از درخواست‌های مهم مردم از نامزد‌های انتخابات، نوع نگاه وبرنامه‌های آنها به اقتصاد دریا محور باشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: در فضای انتخابات ممکن است کسانی ادعا کنند که در حمایت از یک نامزد به جمع آوری امکانات مادی مشغول هستند و از این طریق بخواهند از مردم کلاهبرداری کنند.
در حالی که فقط چهار روز تا آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و احزاب و جریان‌های سیاسی لیست‌های خود را به صورت نهایی منتشر کرده‌اند، مبارزات انتخاباتی کاندیداها بیشتر بر مواضع سیاسی، کلی گویی‌ها و تکرار کلیشه‌ها متمرکز است و جای خالی بیان نظرات، برنامه‌ها و مواضع اقتصادی در این لیست‌ها به وضوح مشاهده می‌شود.
برای اقلیتی که خودشان از دست اندرکاران بستن لیست‌های انتخاباتی هستند و یا گرایش بسیار پررنگ سیاسی و انتخاباتی دارند، نوشته پیش رو شاید کمتر مفید و اثربخش باشد...
استاد دانشگاه تهران و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: یک نماینده شایسته باید مطابق تخصصش و بر اساس ساختار مجلس، آسیب‌شناسی کند و برای رفع آسیب‌ها راه حل ارایه بدهد.
این مردم عزیز که مایه مباهات ابدی ایران و اسلام هستند، مرجع قدرت این کشور و نیز مرجع حل مسایل کشور هستند. وقتی از انتخاب خبرگان رهبری تا انتخاب نمایندگان مجلس تا انتخاب رئیس دولت تا انتخاب شوراهای شهر و روستا در اختیار مردم است، پس کلید حل مشکلات در دست آنان می‌باشد و مجرای این حل هم دو چیز است، یکی مشارکت در صحنه‌های خدمت و دیگری حضور در انتخابات.
سازمان آگهی های پرسون