انتخابات

عضو خبرگان رهبری در گفتگو اختصاصی با پرسون:

دشمن با تمام توانش هم نتوانسته رهبر انقلاب را فریب دهد

عضو خبرگان رهبری گفت: شخصیتی توسط مجلس خبرگان به رهبری انتخاب شد که در این سالها دشمنان با تلاش های بسیار و دستگاه های جاسوسی عریض و طویلشان نتوانسته اند حتی یک بار ایشان را فریب بدهند.
معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در این دوره از انتخابات، فرآیندی مجزا جهت بررسی نگاه‌ و رویکرد کاندیداهای زن نسبت به حوزه زنان و خانواده اختصاص یافته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارتباطات پایدار صندوق‌های رأی در انتخابات فراهم شده است و مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.
دبیرکل جبهه مردمی ایران قوی و دبیرکل جامعه اسلامی مدیران می گوید: در تشکیلات ما سرلیستی آقای قالیباف هنوز قطعی نشده است. در شورای مرکزی افرادی هستند که در خصوص اداره مجلس توسط آقای قالیباف اختلاف‌نظر دارند.
احمد وحیدی گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی باید در حوزه‌هایی باشد که بیش از یک کرسی دارد، ما ۳۴ حوزه انتخابیه داریم که از این میزان یک هشتم آن باید الکترونیکی شود.
یکی از مهم‌ترین پیام‌های بیانیه‌ ۱۱۰ نفر از نیروهای اصلاح‌طلب این است که عده‌ای از اصلاح‌طلبان در تلاشند خود را از بن‌بستی که سران و افراد قدیمی این جریان در مقاطع مختلف بویژه بعد از حوادث سال ۸۸ ایجاد کردند خارج کنند.
سازمان آگهی های پرسون