انتخابات

اصولگرایان از بس کاندیدا دارند، برای جای دادن آنها در یک یا دو لیست با مشکل روبرو شده اند

دامنه تمامیت‌خواهی رادیکال‌های جناح راست تنها معطوف به سیطره بر اصولگرایان نمی‌شود، پایداری‌چی‌ها این بار با عبور از نواصولگرایان و اصولگرایان سنتی و... دورخیز کرده‌اند تا خود را یگانه بازیگر عرصه سیاسی کشورمان معرفی کنند.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره حضور کاندیداهای این حزب در لیست صدای ملت گفت: ما کاندیداهای زیادی را در این لیست دارم مانند خانم‌ها داداندیش، ساعی، عابدینی و جلالی. این خانم‌ها یا عضو شورای مرکزی یا دفتر سیاسی حزب ما هستند. همچنین آقایان جلالی، دوستی عضو تیم ما هستند و حتی آقایان بازوند و بطحایی از افرادی هستند که در دولت یازدهم و دوازدهم حضور داشتند.
فرماندار مشهد در جلسه علنی شورای شهرستان مشهد:

به دنبال انتخابات سالم هستیم/ مسئولیت ما حفاظت و حراست از رای مردم است

فرماندار مشهد مقدس گفت: یک انتخابات سالم میخواهیم؛ مهم نیست چه اتفاقی صورت میگیرد و چه افرادی از صندوق بیرون می آیند بلکه برای ما مهم حفاظت و حراست از رای مردم است.
رئیس کمیته آموزش و پژوهش انتخابات خراسان رضوی گفت: در انتخابات پیش رو با توجه به عدم مهر خوردن شناسنامه، دستگاه‌های احراز هویت نقش پررنگ‌تری در احراز هویت و جلوگیری از تخلفات دارند.
عجایب انتخابات کم نبوده و نیست اگر نگاهی به سبک و سیاق قبلی ها بیندازیم متوجه می شویم بازار داغ تبلیغات فقط به کلیپ ها و جولان دادن در فضای مجازی و حتی شام و ناهار دادن ها ختم نمی شود و هرچه به روز موعود نزدیک تر می شود رفتارهای خارق العاده و عجیب هم اوج می گیرد و پول پاشی‌ها به حد کمال می رسد.
محمد رویانیان گفت: در تهران نمی‌توان مستقل حضور داشت. لیست ها و احزاب مختلف وجود دارد که اَمثال من که تجربه این کار را نداشتند یا سرمایه مالی و مراودات خاصی ندارند، نمی توانند مستقل ورود کنند.
دولت رئیسی گرچه به خاطر برخی ناهماهنگی‌ها با مجلس فعلی با آن مشکل دارد اما اگر همین وضعیت تداوم پیدا کند با این فرض که از طریق اهرم‌های خارج از مجلس می‌تواند آن را مهار کند، برایش غیرقابل تحمل نیست.
سازمان آگهی های پرسون