آقای پزشکیان در شعارهای خود صداقت داشته باشید

اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به تغییر صحبت‌های آقای پزشکیان از انتخابات گذشته تا کنون واکنش نشان داد و از ایشان درخواست صداقت و شفافیت در شعارهای خود کرد.

تصویر آقای پزشکیان در شعارهای خود صداقت داشته باشید

به گزارش سایت خبری پرسون، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور طی نامه ای به صحبت‌ها و رفتارهای دوگانه پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، ایراد وارد کرد و از ایشان خواست نظر شفاف خود را در رابطه با موضوعات مختلف مانند قیمت بنزین که درگذشته به صورت دیگری بیان کرده‌بودند به صورت مجدد بیان کنند و با مردم صادق باشند.

متن این نامه به شرح زیر است:

«الصِّدْقُ صَلاحُ کُلِّ شَیْ و اَلْکِذْبُ فَسادُ کُلِّ شَیْ»

«دروغگویی موجب تباهی هر چیز است و راستگویی مایه صلاح هرچیز است»

امام علی علیه السلام

جناب آقای دکتر پزشکیان

نامزد محترم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران

ملت شریف ایران بعد از تجربه‌های تلخ و اسفناک گذشته اکنون دیگر تحمل شعارهای عوام فریبانه و پوپولیستی از نامزدهای انتخاباتی را ندارند. تجربه تلخ برخی از دولتمردان در مولفه عدم صداقت با مردم سبب کاهش اعتماد عمومی به نظام شده بود. همین افراد اکنون در میان حامیان شما، حلقه‌های مشورتی نزدیک و یا در ستادهای شما هستند. به برکت دولت صادق شهید جمهور و مشی صادقانه شخص ایشان، شاهد افزایش اعتماد مردم به حاکمیت در دولت سیزدهم بودیم.

موضوعی که چند روزی است در رسانه‌ها بازتاب داده شده است پیرامون نظر شما در رابطه با تعیین قیمت بنزین می‌باشد.

جناب آقای پزشکیان در سال ۱۴۰۰ در جلسه برنامه میز جمهور اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل پیرامون موضوع قیمت بنزین نظر بر افزایش قیمت بنزین به ۲۵ هزارتومان را داشته‌اید در زمانی که قیمت دلار حدود ۳۰ هزار تومان بود و این موضوع را به صراحت در گذشته بیان نموده‌اید. اکنون شما اقدام به تکذیب حرف‌های گذشته خود کرده‌اید. تکذیب حرف‌های گذشته شما نشان از عدم صداقت با مردم و یا نشان از عدم تمرکز شما بر اقدامات و برنامه‌های مطرح شده از جانب خودتان است که هردو مورد، باید دور از شانیت فردی که خود را در قامت ریاست جمهوری می‌بیند باشد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از شما خواستار دریافت پاسخ صریح و شفاف در صحبت‌های متناقض پیرامون موضوع مطرح شده است و از شما انتظار می‌رود جهت تبلیغی صادقانه و شفاف به ملت شریف ایران پاسخگو باشید.

منبع: ایسنا

693422