تشکیلات جبهه حامیان قانون از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت میکند

حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون با انتشار بیانیه ای از کاندیدای این تشکیلات یعنی علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ رونمایی کرد.
تصویر تشکیلات جبهه حامیان قانون از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت میکند

به گزارش سایت خبری پرسون، جبهه حامیان قانون اعلام کرد: اعضای این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری از علیرضا زاکانی حمایت می‌کنند.

متن بیانیه جبهه‌ حامیان قانون درباره حمایت از این کاندیدا ریاست جمهوری بدین شرح است:

به اطلاع می‌رساند پیرو جلسه شورای جبهه حامیان قانون، مسئولین استانها، شهرستانها و مسئولین این تشکیلات در مناطق تهران برگزار شد، در این نشست براساس نظر و خرد جمعی مقرر شد از دکتر علیرضا زاکانی به عنوان نامزد اختصاصی و مورد حمایت جبهه حامیان قانون در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی شود.

شورای جبهه حامیان قانون با رصد و بررسی تخصصی همه نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم با اشاره به چند شاخص مهم اعم از ولایت مداری، پاکدستی، معیشت مردم، با برنامه بودن، وعده‌های درست و عملی و شدنی کاندیداها و قابل لمس بودن برای مردم، با احترام به دیگر نامزدها، دکتر علیرضا زاکانی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود اعلام عمومی و به مسئولین ستاد خود در تهران و شهرستانها اعلام کرد با آمادگی کامل، همه ظرفیت های خود را در حمایت از دکتر علیرضا زاکانی بکار بگیرند.

در ضمن طی حکمی از سوی فروزنده رئیس ستادهای دکتر علیرضا زاکانی، حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون به عنوان رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر علیرضا زاکانی در کشور منصوب شد.

منبع: پرسون

693531