قالیباف:

هر تصمیمی گرفتم آن کار را پیش بردم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش اصناف گفت: اگر توفیق داشتم تصمیم گیری برای اجرا می کنم و ضمانت این کار در عرصه اقتصادی کارنامه من است که هر تصمیمی گرفتم آن کار را پیش بردم.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری صبح شنبه - ۲ تیر ۱۴۰۳ - در آئین گرامیداشت روز ملی اصناف که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با گرامیداشت روز ملی انصاف اظهار کرد: پایان هفته روز انتخابات است و انتخابات یعنی روز تصمیم و تغییر و روزی که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و امام شهدا مردم بر سرنوشت خود حاکم هستد و برای آینده خود تصمیی می‌گیرند.

وی تاکید کرد: هیچ مسیری دقیق‌تر، علمی‌تر و بی حاشیه‌تر از انتخابات برای بهبود وضع کشور نیست و این فرصت امروز پیش روی ملت عزیز ایران است که آینده کشور و فرزندان‌مان و همچنین امنیت و اقتصاد کشورمان را سیاست‌گذاری کنیم و تصمیم بگیریم سکان قوه مجریه به عنوان جایی که باید همه هماهنگی‌ها را انجام دهد و به قوانین عینیت ببخشد و اجرایی کند، در دست چه کسی بسپاریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات اصل کار است و همه باید در این زمینه تلاش کنیم، گفت: امروز ارزش مشارکت در انتخابات برابر امنیت، قدرت و منافع ملی ما و مانند اقدامات مجاهدانی است که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم ایستاده بودند. بعد از مشارکت، انتخاب درست است به نابسامانی‌ها سامان می‌دهد و نقاط قوت را حفظ و توسعه می‌دهد.

منبع: ایسنا

693541