انتخابات

جمعه آینده، اقدام ناتمام 8 تیر ماه تکمیل می‌شود و کافی است یکی از دو کاندیدای باقی‌مانده، یک رأی بیش از دیگری به دست آورد. از این رو جای بی‌تفاوتی و رها کردن صحنه نیست. اگر ایران در قاب اکثریت دیده نشود آسیب می‌بیند. از این رو مردم باید با حضور حداکثری خود، یک اتفاق نیروبخش شکل بدهند تا دولت برآمده از آن با انرژی بیشتری در جهت رفع مشکلات و ساخت درست آینده گام بردارد.
می‌توان حدس زد و گمان برد که علت عدم شرکت بخش زیادی از واجدین شرایط چیست که مخاطب اصلی‌اش حکومت است ولی هیچ‌ کس و هیچ جریانی نماینده رسمی و قابل اتکای آنها نیست و کوچک‌ترین مدرکی در این ارتباط وجود خارجی ندارد.
روز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار شد و از آنجا که هیچ‌کدام از کاندیداها به نیمی از آراء مردم دست پیدا نکردند، جمعه این هفته نیز انتخابات برگزار می‌شود.
مسعود پزشکیان در بیانیه انتخاباتی خود گفت: من پزشک مردم و وزیر دولت اصلاحات و نماینده صریح مردم، هم صدای بی‌صدایان و خاک پای ملت ایران هستم. از شما می‌خواهم که در ورای هر نگرش و نقد سیاسی فرصت انتخاب پیش رو را از دست ندهیم و کار را ناتمام نگذاریم.

با مشخص شدن جدول تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دوشنبه ۱۱ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره اول و سه‌شنبه ۱۲ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره دوم بین دو نامزد راه‌یافته به دور دوم برگزار خواهد شد.‌

رئیس دانشگاه گرمسار با بیان اینکه عملکرد دولت روحانی عامل اصلی ناامیدی عده‌ای برای حضور در پای صندوق‌های رای بود، گفت: به‌نظر می‌رسد دولت جلیلی مسیر شهید رئیسی و پزشکیان نیز مسیر دولت روحانی را طی خواهد کرد، بنابراین مردم باید انتخاب کنند راه فعلی ادامه یابد یا به شرایط ۸ سال قبل بازگردند.

رئیس ستاد انتخابات «مسعود پزشکیان» گفت: نگویید رئیس‌جمهور اختیارات ندارد، اتفاقا رئیس جمهور خیلی هم اختیارات دارد؛ او نفر دوم در مدیریت و نفر اول در سیاست‌گذاری‌های اجتماعی و اقتصادی و برنامه‌های توسعه است.

سخنگوی فراجا با اشاره به شهادت دو مامور پلیس برای صیانت از صندوق رای در استان سیستان و بلوچستان گفت: از تمام هم‌میهنان قدرشناس و فهیم، مسئولین و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که به شهدای جمهور پلیس ادای احترام کردند تشکر می‌کنیم.

سرپرست ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تصریح کرد: بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

فعال حوزه دانشجویی گفت: آرای خاکستری به کاندیدی خواهد رسید که در برنامه‌های انتخاباتی خود به دنبال تغییر است،‌ اصلاح طلبان به دلیل تکرار شعارهای شکست خورده نتوانستند آرای خاکستری را کسب کنند.

سازمان آگهی های پرسون