بیانیه انجمن تهیه‌کنندگان سینما درباره انتخابات

انجمن تهیه‌کنندگان سینمای ایران مردم و به‌ویژه هنرمندان را به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

تصویر بیانیه انجمن تهیه‌کنندگان سینما درباره انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن دعوتنامه انجمن تهیه‌کنندگان سینمای ایران آمده است: «ملت بزرگ ایران نیک می‌داند انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم آینده کشور داشته و هرگونه بی‌تفاوتی، سهل‌انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان‌بار خواهد بود.

امروز باید پذیرفت رفع نارضایتی عمومی حاکم بر کشور، مشکلات فراوان صنفی و برخوردهای غیرفرهنگی با پدیده‌های فرهنگی، فیلترینگ و هرگونه اراده در تغییر شرایط فعلی، تنها از طریق صندوق‌های رأی میسر است و بی‌تفاوتی و عدم مشارکت در انتخابات، ضمن تثبیت وضع موجود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری را بر ملت و کشور وارد خواهد ساخت.

ما بر این باوریم که تحقق عدالت اجتماعی و رفاه ملت شایسته ایران در گرو مشارکت در این انتخابات است و این انتخابات فرصت بزرگی برای حاکمیت است تا خواسته‌های به حق و مطالبات و آرمان‌های زمین مانده ملت را مورد توجه قرار دهد. اکثریت هیأت مدیره انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران متواضعانه و در عین حال مصرانه از عموم مردم فهیم و موقعیت‌شناس کشور، خصوصا هنرمندان عزیز و فرهیخته دعوت می‌نماید در این شرایط حساس به هیچ‌وجه از حق خود صرف‌نظر نکرده و با عدم مشارکت مؤید وضع فعلی نشوند. بیایید سرنوشت خود را به دست گرفته و دست در دست هم با انتخابی آگاهانه مسیر تغییر و پیشرفت کشور را فراهم سازیم.»

مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

695107