وزیر کشور:

مردم‌سالاری دینی ما در انتخابات می‌درخشد

وزیر کشور گفت: توانستیم انتخابات ریاست‌جمهوری را در ۴۰ روز در کمال امنیت و سلامت با رقابت فشرده نامزدها برگزار کرده و مرحله دوم نیز با امنیت خوبی توسط دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی پیگیری خواهد شد. سلامت انتخابات مورد تاکید بوده و به‌عنوان یک حق‌الناس و امانت است.

تصویر مردم‌سالاری دینی ما در انتخابات می‌درخشد

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی، عصر امروز (سه‌شنبه، دوازدهم تیرماه) در حاشیه سفر به اصفهان برای بازدید از پروژه تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان و افتتاح پروژه‌های عمرانی حاشیه اصفهان، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم و دستورات رهبری در استان اصفهان کمبودهای آبی است که یک نیاز واقعی است. تلاش‌های زیاد و بی‌سابقه‌ای در دولت آیت‌الله رئیسی در همه استان‌ها در حوزه تنش‌های آبی انجام شد و پروژه‌های ارزشمندی در کشور شکل گرفت که بسیاری از مشکلات را حل کرده و همچنان این نهضت ادامه دارد.

وی افزود: در استان اصفهان نیز اتفاقات خوبی شکل گرفت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پروژه انتقال آب از دریای عمان بود. بخش قابل توجهی از لوله‌ها تامین و جاگذاری شده و در همین ۲ سال این پروژه به نظر ناشدنی، در حال انجام است، مابقی نیز به سرعت در حال انجام است.

وزیر کشور پروژه بعدی را تامین آب استان از درون استان مطرح کرد و گفت: ساماندهی آب شرب داخلی استان از کارهای ارزشمندی بود که در حال تعقیب است. همچنین تامین آب از چند منبع دیگر نیز در حال پیگیری است.

وحیدی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت جمهوری اسلامی نشان دادیم، توانستیم انتخابات ریاست‌جمهوری را در ۴۰ روز در کمال امنیت و سلامت با رقابت فشرده نامزدها برگزار کرده و مرحله دوم نیز با امنیت خوبی توسط دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی پیگیری خواهد شد. سلامت انتخابات مورد تاکید بوده و به عنوان یک حق‌الناس و امانت است.

او ادامه داد: از مردم می‌خواهیم با حضور در انتخابات ، انتخاب مهمی برای چندین سال آینده کشور را رقم بزنند. رقابت میان کاندیدا وجود دارد و هر کدام صحبت‌هایی خود را می‌کنند، در این میان مردم‌سالاری دینی ما و قدرت، استواری و واقعی بودن آن می‌درخشد.

وزیر کشور با بیان اینکه ضوابط را هر دو نامزد به خوبی رعایت کرده‌اند و یادآور شد: کسانی هستند که از خارج کشور خط می‌گیرند تا برخی خطوط را القا کنند تا ناامنی ذهنی و بی‌ثباتی القا کنند که از برنامه‌های دشمنان و معاندان است، مردم نیز به آن اهمیت نخواهند داد. اینگونه تلاش‌ها کاملا تحت نظر دستگاه‌های اطلاعاتی است. از تمام ستادها نیز می‌خواهیم که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به هیچ عنوان دست به تخریب نزنند تا انتخابات در فضای سالم برگزار شود.

وحیدی خاطر نشان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی تاییدش را از مردم و رهبری گرفته و مردم در بدرقه تاریخی‌شان نگاهشان به این دولت را نشان دادند. این دولت اگر مورد نقد قرار گیرد بر اساس قانون در زمان معین می‌تواند مطالب خود را توضیح دهد. عشق مردم به آیت‌الله رئیسی مربوط به منش و عملکرد ایشان است که بحث شخصی نیست.

منبع: ایسنا

695108