انتخابات

مسعود پزشکیان شهادت مظلومانه نیروهای غیور انتظامی شهرستان راسک به دست اشرار جنایت‌کار در حین صیانت از صندوق‌های رأی را تسلیت گفت.
فعال اصولگرا خطاب به قالیباف نوشت: اصلا مهم نیست که رای‌دهندگان به شما در مرحله اول در مرحله دوم به کدام کاندیدا رای می‌دهند. مهم این است که شما از خودتان برای آینده چه شخصیتی برمی‌سازید.
دو نامزدی که در واپسین ساعات و به‌رغم قول صریحی که در مقابل بینندگان داده بودند، انصراف دادند و شهامت آن را هم نداشتند تا بگویند به سود کدام‌یک از دو نامزد دیگر (سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف) کنار رفته اند.
سخنگوی شورای نگهبان درباره گزارش‌های مربوط به تخلفات انتخاباتی، گفت: بنده همین دقایق قبل از همکاران خود در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات پرسیدم و موارد جزئی از صبح تا الان به همکاران ما گزارش شده و موضوعات را تا حصول نتیجه پیگیری کردند، اما موضوع خاصی وجود نداشته و موارد جزئی که گزارش شده پیگیری شده و نکته خاصی که از آن نگرانی داشته باشیم وجود ندارد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، تصریح کرد: آنها که سعی می‌کنند به هر طریق و به هر شیوه ممکن، رأی و نظری را به رهبری نسبت دهند، بی‌تردید مرتکب یک کار غیراخلاقی و بلکه غیرقانونی می‌شوند.

مسئول برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور گفت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، به صورت پرشور و با مشارکت خوب هموطنان برگزار شد.

همه ما انسان‌ها دارای آرزو و رویاهایی هستیم که تصویر آینده‌ی مطلوب ما را می‌سازد و ما برای رسیدن به این آینده‌ی مطلوب‌مان تلاش میکنیم.
هر رای در هریک از صندوق‌های اخذ رای در سراسر کشور به مانند موشک‌هایی است که بر قلب دشمن اصابت کرده و وعده صادقی خواهد شد که هیچ رادار و سپر موشکی نتواند آن را رهگیری کند.
سازمان آگهی های پرسون