دلیل افزایش قیمت بیت کوین کش چه بود؟

بیت کوین کش (BCH) امکان ارتقای CashTokens را در شبکه خود فراهم می‌کند. جیسون دریزنر ( Jason Dreyzehner)، توسعه‌دهنده بیت‌کوین کش می‌گوید که آخرین به‌روزرسانی شامل پشتیبانی از CashTokens است که از نظر او «ابزاری برای گسترش دسترسی مالی» است.
تصویر دلیل افزایش قیمت بیت کوین کش چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون از کوین‌تلگراف، این شبکه در تاریخ 15 می در طی یک به‌روزرسانی به توسعه‌دهندگان این امکان را داد که توکن‌هایی با ویژگی‌های مشابه BCH ایجاد کنند. این توکن‌ها با نام CashTokens می‌توانند توسط هر کسی که از شبکه استفاده می‌کند ایجاد شوند.

دریزنر اشاره کرد که CashTokens می‌تواند برای برنامه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد؛ از جمله: پرداخت با stablecoin و کالاها، کارت‌های هدیه و تهیه بلیت‌ رویدادهای مختلف. دریزنر همچنین اشاره کرد که فناوری پایه این توکن‌ها، امکان ایجاد برنامه‌های پیشرفته در بلاکچین را فراهم می‌کند. این موارد شامل صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، افزایش حفاظت‌های امنیتی و پل بلاکچینی شده است.

ارتقای CashTokens در شبکه بیت کوین کش با محبوبیت فزاینده‌ توکن‌های BRC-20 مصادف شده است. در تاریخ 9 می، توکن‌های BRC-20 از ارزش بازار یک میلیارد دلار گذشتند. این رشد انفجاری دو ماه پس از ایجاد پروتکل تعویض توکن بیت کوین اتفاق افتاد و با رشد توکن‌هایی مانند Ordi (ORDI) ،Nals (NALS) ،VMPX (VMPX) ،Pepecoin (PEPE) و Meme (MEME) تقویت شد.

در حالی که توسعه جدید برای بسیاری هیجان‌انگیز بود، اما مجموعه‌ای از مشکلات جدید را برای شبکه به همراه داشت. در تاریخ 10 می، اکسل آدلر، تحلیلگر CryptoQuant بیان کرد که افزایش کارمزدها و تراکنش‌های شبکه بیت کوین به دلیل استاندارد توکن جدید بوده است.

قیمت بیت کوین کش در همان روز به دلیل این به‌روزرسانی جدید افزایش یافت. داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت BCH از 114 دلار به 120 دلار در تاریخ 15 می رسید. با وجود هیاهوی تبلیغاتی، افزایش قیمت کوتاه‌مدت بود و کمی بعد، پس از ارتقا به محدوده 113 تا 114 دلار، بازگشت.

منبع: رمزارز نیوز

485674