ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

با فرض اینکه قیمت شیبا اینو از خط روند بالایی الگو در 0.0000227 دلار عبور کند، تارگت بعدی آن ، سطح 0.0000313 دلاری خواهد بود.
استاکتون گفت: حرکات جانبی طولانی مدت بیت کوین کاملاً قادر است سطح حمایت فعلی را بشکند. او با استناد به سطوح تکنیکالی فیبوناچی، ۲۷،۲۰۰ دلار را به عنوان یک سطح احتمالی نام برد که در آن بیت کوین ممکن است پس از شروع کاهش، حمایت بعدی خود را پیدا کند.
وضعیت ارزهای دیجیتال روز سه‌شنبه تفاوت فاحشی با یکدیگر داشت که نشان‌ دهنده عدم اطمینان معامله‌گران در آستانه اعلام تصمیمات فدرال رزرو آمریکا درخصوص نرخ بهره بود. این وضعیت امروز با گرایش بیشتر به سمت نوسانات منفی در بازار ادامه دارد.
اگر اتریوم نتواند بالاتر از مقاومت ۲۸۲۰ دلاری به قدرت کافی برسد، احتمالاً به حرکت خود ادامه داده و به اولین حمایت در نزدیکی منطقه 2750 دلاری برخورد می کند.
سرمایه گذاران نهادی 133 میلیون دلار از محصولات سرمایه گذاری بیت کوین (BTC) را فروختند و به این ترتیب، بزرگترین هفته خروج سرمایه از ژوئن سال گذشته (خرداد 1400) تاکنون را رقم زدند.
پلتفرم مقیاس‌ پذیر لایه ۲ پالی‌گان (Polygon) اکنون از ApeCoin پشتیبانی می‌کند و آن را برای بیش از ۱۹،۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) و بازی در سراسر بلاک چین در دسترس قرار می‌دهد.
در ساعات نخست معاملات روز سه‌شنبه، بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و کوین‌ها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

استارت آپ Yuga Labs، پدید آورنده مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC)، با ارزش 4 میلیارد دلار، شنبه شب متاورس دیگری را راه اندازی کرد که شبکه اصلی اتریوم را بسیار شلوغ کرده و قیمت گس اتریوم را افزایش داده بود.
در حال حاضر، بیت کوین بالاتر از سطح فیبوناچی اصلاحی 23.6% روند نزولی سقف نوسانی 40349 دلار به کف قیمت در 37399 دلار و میانگین متحرک ساده 100 و با قیمت 38673 دلار معامله می شود.
روز 25 آوریل (5 اردیبهشت)، فروشندگان ریپل (XRP) موفق شدند از یک فاز تحکیم قوی در محدوده 0.87 تا 0.68 دلار خارج شوند. شکست این حمایت، حرکت نزولی XRP تا پایین ترین سطح ثبت شده ماه ژانویه (دی 1400) در حدود 0.58 دلار را به همراه داشت.
رمزارز پالی‌گان (MATIC) در حال حاضر با قیمت 1.12 دلار معامله می شود و در ناحیه خرسی قرار دارد.
به دنبال افزایش محبوبیت NFTها، علی رغم افت اخیر بازار رمزارزها، حجم معاملات در پلتفرم اوپن سی در سه ماهه نخست سال افزایش یافته و برخی از تحلیلگران بر این باورند که ممکن است میزان آن در سال ۲۰۲۲ به بالاترین سطح خود برسد.
بیت کوین اکنون با قیمت 39481 دلار و بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 (در نمودار یک ساعته) معامله می شود. در صورت ادامه یافتن این روند صعودی، اولین مقاومت نزدیک به سطح 39600 و سپس 40000 دلار سر راه گاوها قرار می گیرند. مقاومت مهم بعدی نیز می تواند نزدیک منطقه 40250 دلاری باشد.