رکورد تعداد کیف‌ پول میگوهای بیت کوین شکسته شد

بر اساس داده‌های Glassnode، سرمایه‌گذاری میگوهای بازار در بیت کوین، رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
تصویر رکورد تعداد کیف‌ پول میگوهای بیت کوین شکسته شد

به گزارش سایت خبری پرسون، تعداد میگوهای بیت کوین (کیف‌پول‌هایی با کمتر ۱ بیت کوین) در بازار ارز دیجیتال با رشد بی‌سابقه‌ای در ماه‌های اخیر مواجه شده است. به‌نظر می‌رسد که با وجود بازار پرنوسان ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاران خرد، اطمینان خود به این رمزارز را حفظ کرده‌اند.

افزایش خرید میگوهای بازار

تعداد بیت کوین‌هایی که توسط میگوهای بیت کوین نگهداری می‌شود، رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرده است. منظور از اصطلاح میگوهای بیت کوین در بازار ارز دیجیتال، سرمایه‌گذارانی است که کمتر از یک عدد بیت کوین را در پورتفوی خود دارند.

بر اساس داده‌های Glassnode، مجموع ذخایر میگوهای بیت کوین به عدد 1.3 میلیون بیت کوین رسیده است. در ماه‌های گذشته، میزان سرمایه‌گذاری توسط این گروه، روند افزایشی داشته است. این گروه به‌طور متوسط در هر ماه ۲۶,۰۰۰ توکن جدید خریداری می‌کنند.

این رشد نشانه چیست؟

با بررسی نتایج داده‌ها، می‌توان گفت که علاقه سرمایه‌گذاران خرد، با وجود نوسانات بیت کوین حفظ شده است. بر اساس چارت زیر، میزان بیت کوین نگهداری شده توسط این سرمایه‌گذاران با آدرس‌های دارای کمتر از یک بیت کوین مشخص شده است. بر این اساس، میزان بیت کوین نگهداری شده در ماه‌های ژوئن و جولای ۲۰۲۲ و همچنین در نوامبر و دسامبر ۲۰۲۲، رشد قابل توجهی داشته است.

به‌طور کلی می‌توان گفت که افزایش تعداد سرمایه‌گذاران خرد نشانه سلامت بیت کوین در بلندمدت است. همچنین، افزایش سرمایه‌گذاری این گروه نشان‌دهنده اعتماد به رشد و پتانسیل این رمزارز محبوب است.

میگوها چگونه بر قیمت بیت کوین تاثیر می‌گذارند؟

در زمان نگارش این گزارش، بیت کوین با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود. این رمزارز محبوب در ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۲ درصد افزایش را تجربه کرده است. افزایش در تعداد میگوهای بازار (کیف‌پول‌هایی با کمتر ۱ بیت کوین) و افزایش ذخایر بیت کوین توسط آنها می‌تواند تاثیرات متفاوتی را بر قیمت این رمزارز بگذارد.

تداوم علاقه و حفظ فشار خرید توسط میگوها، می‌تواند باعث ایجاد نیرویی در جهت افزایش قیمت بیت کوین شود، چرا که با افزایش ورود این سرمایه‌گذاران خرد به بازار، تقاضا برای این رمزارز نیز افزایش می‌یابد.

ورود تعداد زیادی از خریداران در یک زمان مشخص می‌تواند باعث ایجاد سنتیمنت صعودی در بازار و باعث رشد قیمت بیت کوین شود. باید در نظر داشت که رفتار سرمایه‌گذاران کلان و موسسات نیز تاثیر به‌سزایی بر قیمت بیت کوین خواهد داشت و نباید تنها به سرمایه‌گذاران خرد توجه کرد.

منبع: تجارت نیوز

486125