هک شدن ChainSwap و تحت تاثیر قرار گرفتن برخی رمزارزها!

از پلتفرم مالی غیر متمرکز زنجیره ای متقابل ChainSwap به اختصار (ASAP)،  پس از سوء استفاده از یک آسیب پذیری حیاتی در قرارداد هوشمند خود توسط یک هکر، تقریباً به مبلغ 8 میلیون دلار، تخلیه شده است.

تصویر هک شدن ChainSwap و تحت تاثیر قرار گرفتن برخی رمزارزها!

به گزارش سایت خبری پرسون، ChainSwap در اطلاعیه خود، این پروژه از کاربران خواسته است تا هنگام بررسی این حادثه، رمزارز بومی این پلتفرم را خریداری نکنند.

این پلتفرم ادعا می کند که وجوه حاصل از کیف پول های شخصی امن است، اما عملیات ارسال و برداشت هنوز از سر گرفته نشده است.

بیش از 10 رمزارز، تحت تأثیر این سوء استفاده قرار گرفته اند.

UniFarm (UFARM) ، Optionroom (ROOM) ، OroPocket (ORO) و سایر پروژه ها تصمیم گرفته اند تمام نقدینگی را به طور موقت از Uniswap و Pancakeswap خارج کنند.

شبکه Umbrella (UMB) اعلام کرده است که رمزارزهای بومی خود را به ارزش 230,000 دلار خریداری می کند و این به عهده جامعه است که در مورد نحوه مصرف آنها، تصمیم گیری کنند.

این پروژه همچنین می گوید که دیگر به ChainSwap برای ارتباط رمزارزها تکیه نخواهد کرد.

این هک اقدام آشفتگی در قیمت ایجاد کرد. طبق داده های CoinGecko، رمز ارز Wilder World (WILD) ، یکی از رمزارزهای های آسیب دیده، قبل از بهبودی، 99.8 درصد سقوط کرد.

در ماه آوریل(فروردین)، ChainSwap مبلغ 3 میلیون دلار از Alameda Research ، NGC Ventures ، OKEx Block Block Fund و سایر سرمایه گذاران، جمع آوری کرد و این امکان را می دهد تا تعداد زیادی از رمزارزهای های گمنام DeFi که در پلتفرم خود بین Ethereum ، Binance Smart Chain و Huobi Eco Chain فهرست شده اند، جایگزین شوند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

323016