Crypto.com با پرداخت ۱۷۵ میلیون دلار، به عنوان اسپانسر جدید مسابقات UFC معرفی شد

جزئیات این قرارداد هنوز به طور عمومی اعلام نشده است، اما طبق گفته منابع، ارزش آن ۱۷۵ میلیون دلار بوده و تا ۱۰ سال اعتبار دارد.

تصویر Crypto.com با پرداخت ۱۷۵ میلیون دلار، به عنوان اسپانسر جدید مسابقات UFC معرفی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، Ultimate Fighting Championship، یک سازمان جهانی هنرهای رزمی ترکیبی است که با اعلام قرارداد اسپانسری با این صرافی رمزارزها، نشان داد که به فرو رفتن خود در صنعت رمزارزها ادامه می دهد.

طبق گزارش CNBC، سازمان UFC روز چهارشنبه اعلام کرد که با Crypto.com، یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت رمزارزی در جهان، برای اسپانسری بر روی لباس مبارزان موافقت کرده است.

ارزش این قرارداد ۱۷۵ میلیون دلار است و بیش از ۱۰ سال ادامه خواهد داشت.

به عنوان بخشی از این توافق نامه، نام تجاری Crypto.com بر روی لباس هایی که ورزشکاران در حین مسابقات می پوشند و همچنین لباس هایی که کادر آموزشی می پوشند ظاهر می شود. علاوه بر این، Crypto.com حقوق مربوط به دسته بندی اسپانسری جدید UFC که با عنوان “شریک بستر رمزارزها” شناخته می شود را نیز کسب کرده است.

کریس مارس زالک، بنیانگذار و مدیر عامل Crypto.com، قرارداد UFC را “یک لحظه تاریخی” خواند و خاطرنشان کرد که این امر به صنعت این ورزش کمک می کند و “انتقال جهان به سمت رمزارزها را تسریع می کند.”

آری امانوئل، مدیرعامل آژانس استعدادهای درخشان اندوور که بخشی از سهام UFC را در ماه آوریل (فروردین) خریداری کرده بود، گفت که این توافقنامه “فقط آغاز یک رابطه طولانی مدت با UFC است.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

322191