همکاری ویزا با بیش از 50 شرکت کریپتو برای تبدیل و خرج کردن ارزهای دیجیتال مشتریان

ویزا روز چهارشنبه اعلام کرد که با بیش از 50 شرکت رمزارز از جمله FTX و Coinbase همکاری می کند تا به مشتریان اجازه دهد ارزهای دیجیتال را از طریق برنامه کارت خود خرج و تبدیل کنند.

تصویر همکاری ویزا با بیش از 50 شرکت کریپتو برای تبدیل و خرج کردن ارزهای دیجیتال مشتریان

به گزارش سایت خبری پرسون، این همکاری تبدیل و خرج کردن ارزهای دیجیتال در 70 میلیون بازرگانی در سراسر جهان، حتی آنهایی که دارایی های دیجیتال را نمی پذیرند برای مشتریان آسان میکند.

کوی شفیلد، رئیس بخش رمزارز ویزا به Insider گفت: “بازرگانیها مجبور نیستند چیزی را تغییر دهند.” “این برای آنها همانند هر تراکنش ویزایی دیگر خواهد بود. اما در مرحله آخر، دارایی های کریپتو فوراً به فیات(Fiat) تبدیل می شوند.”

او گفت “شما این تعداد رو به رشد از مصرف کنندگان با دارایی در پلتفرم کریپتو دارید که مشغول مبادلات کریپتو یا نگهداری کریپتو هستند – و سپس شما میلیون ها نفر از بازرگانان را دارید که واقعا کریپتو را درک نمی کنند. آنها نمی خواهند مجبور باشند فروشگاه ها و پایانه های خود را به روز کنند و بفهمند بلاکچین چه چیزی است.”

در میان ویژگی های ارائه شده — هر چند به پلت فرم کریپتو بستگی دارد — امکان کاربران برای خرج کردن فیات و به دست آوردن کریپتو به عنوان پاداش است ، مشابه این موضوع که کاربران می توانند بهره پول ، امتیازات مربوط به خرید بلیط یا استفاده از هتلها را به دست آورند.

شفیلد همچنین گفت که با بیش از یک میلیارد دلار که صرف کارت های ویزای مرتبط با کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۱(اواخر99 و اوایل1400) شده است، خوش بین است که خدمات بیشتری برای ارائه وجود دارد.

در ۲۹ مارس(9 فروردین)، این شرکت پرداخت ها اعلام کرد که استفاده از USD Coin را برای تسویه کردن تراکنشهای پرداخت بر روی پلت فرم خود فعال خواهد کرد. ویزا نسخه آزمایشی گزینه پرداخت از طریق پلت فرم پرداخت Crypto.com و بانک دارایی های دیجیتال Anchorage را راه اندازی کرد.

او گفت: ما باید بتوانیم از یک ارز فیات دیجیتال حمایت کنیم و بین نسخه دیجیتال و نسخه سنتی یک ارز فیات جابجا شویم.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:marketsinsider

322187