تیک تاک هرگونه تبلیغ با محتوای ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کرد

روز جمعه پلتفرم اجتماعی تیک تاک (TikTok) اعلام کرد که بعد از این انتشار انواع خاصی از تبلیغات در این شبکه اجتماعی ممنوع می باشد.

تصویر تیک تاک هرگونه تبلیغ با محتوای ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، براساس گزارشی که FT Adviser روز هشتم جولای (17 تیر) منتشر کرد، در میان عناوین اعلام شده، محتواهای تبلیغاتی مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده به چشم می خورد.

طبق این دستورالعمل های جدید، کاربران، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آنها، از ارسال هرگونه محتوای تبلیغاتی محصولات مالی در این بستر به اشتراک گذاری ویدیو منع می شوند.

گفتنی است که در سال 2020، تیک تاک نقش به سزایی در تبلیغات دوج کوین (DOGE) داشت. در آن زمان، کاربران برای جلب توجه هرچه بیشتر مردم به سمت این میم کوین، فیلم های مرتبط را به اشتراک می گذاشتند.

در ماه های اخیر سایر سایت های رسانه های اجتماعی نیز میزبان بحث و گفتگوهای زیادی در زمینه بازارهای مالی بوده اند.

مشخص نیست که آیا ممنوعیت تیک تاک بر کلیه موضوعات مرتبط با محصولات مالی اعمال می شود یا فقط در مورد بحث هایی است که ماهیت تبلیغاتی دارند. لازم به یادآوری است که گوگل تبلیغات ارزهای رمزنگاری را در سال 2018 ممنوع کرد، هرچند در سال جاری بخشی از این ممنوعیت را منوط به شرایطی خاص، برای برخی نهادها حذف کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

322645

سازمان آگهی های پرسون