ریپل روند صعودی خود را از سر می گیرد

ریپل پس از عبور از سطح مقاومتی 1 دلاری در 11 آگوست(20 مرداد)، وارد یک دوره کوتاه ادغام شد و عملکرد قیمتی آن با مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین سطح مشخص شد، که منجر به شکل گیری یک مثلث متقارن در نمودار 4 ساعته شد.

تصویر ریپل روند صعودی خود را از سر می گیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، افزایش ناگهانی سفارش خرید باعث شده است که XRP در چند ساعت گذشته از الگوی تجمیع خارج شود. با اندازه گیری ارتفاع محور y مثلث و افزودن آن به نقطه شکست، شرایط تکنیکال تقریباً 20 درصد هدف را پیش بینی می کند.

فشار بیشتر به سمت بالا می تواند XRP را به 1.25 دلار برساند

پلتفرم تجزیه و تحلیل رفتار Santiment نشان می دهد که ششمین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار فشار خرید مورد نیاز برای دستیابی به پتانسیل صعودی خود را دارد. بر اساس توزیع عرضه، تعداد آدرس‌های حاوی بیش از یک میلیون ریپل در سه روز گذشته تقریباً ۴.۴ درصد بیشتر شده است. از 10 آگوست(19 مرداد) تقریبا 14 نهنگ به شبکه ریپل پیوسته اند.

تعداد فزاینده سرمایه گذاران بزرگ حامی ریپل ممکن است در نگاه اول ناچیز به نظر برسد. با این حال، با توجه به اینکه این نهنگ ها بیش از 1.17 میلیون دلار XRP دارند، افزایش ناگهانی سفارشات خرید قابل توجه است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد. مجله دانستنی های سایت خبرگزاری پرسون و مطالب جذاب آن را از دست ندهید.

منبع: cryptobriefing

331845