بایدن برای نظارت بر بازار رمزارز رئیس جدیدی برای CFTC انتخاب می کند

بر اساس گزارش بلومبرگ در 14 آگوست(امروز)، رئیس جمهور جو بایدن در انتصابی که به نظر می رسد باید مدتها پیش انجام میشد، Rostin Behnam را به عنوان رئیس کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده انتخاب خواهد کرد.

تصویر بایدن برای نظارت بر بازار رمزارز رئیس جدیدی برای CFTC انتخاب می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، قانونگذار اصلی مشتقات، از زمان خروج هیث تاربرت در ژانویه(دی1399) بدون هدایت کننده بوده است.

Behnam در ژانویه به عنوان سرپرست CFTC منصوب شد، اما هنوز نامزد نشده است ، چه برسد به تایید سنا.

به گفته یک منبع ناشناس که در گزارش بلومبرگ ذکر شده است، انتظار می رود نامزدی وی در هفته های آینده به طور رسمی اعلام شود.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، BitMEX، یکی از صرافیهای پیشرو رمزارزها، اخیراً با پرداخت 100 میلیون دلار جریمه موافقت کرده است تا بتواند اتهامات مطرح شده توسط CFTC و FinCEN را حل و فصل کند.

Behnam در بیانیه خود بر اهمیت پایبندی به ” فرهنگ انطباق” تاکید کرد:

این مورد این انتظار را تقویت می کند که صنعت دارایی های دیجیتال، همچنان که گروه وسیعی از شرکت کنندگان در بازار را تحت تاثیر قرار میدهد، مسئولیت های خود در صنعت مالی قانونگذاری شده و وظایف خود برای توسعه و پایبندی به فرهنگ انطباق را جدی می گیرد.

در ماه مارس(اسفند99)، CFTC همچنین به Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده، با پرداخت 6.5 میلیون دلار جریمه به دلیل گزارش نادرست، ضربه زد، اما بررسی پرونده قبل از زمان ریاست Behnam شروع شد.

در ماه مارس، Behnam اظهار داشت که دولت فدرال باید در تنظیم بازار رمزارزها نقشی داشته باشد زیرا همچنان به دنبال سرمایه گذاران خرد است.

در همین حال، گزارش هایی در مورد جنگ قدرت بین CFTC و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بر سر مقررات رمزارزها وجود دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:utoday

331784