پنج آلت کوین دارای پتانسیل صعود از نگاه یک نهنگ معروف

یک نهنگ و تحلیلگر برجسته حوزه ارزهای رمزنگاری می گوید که حرکات پنج آلت کوین نوظهوری را با دقت زیر نظر گرفته است که به عقیده او از پتانسیل صعودی زیادی برخوردار هستند.

تصویر پنج آلت کوین دارای پتانسیل صعود از نگاه یک نهنگ معروف

به گزارش سایت خبری پرسون، این تحلیلگر، که در صنعت رمزنگاری با نام مستعار Crypto Messiah شناخته می شود، به 134800 دنبال کننده خود می گوید که با زیر نظر گرفتن بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) 5 آلت کوین را شناسایی کرده است که در این بخش آماده شروع روندی صعودی هستند.

مورد اول، SNX است که یک ارز رمزنگاری شده است که ترید دارایی های مصنوعی (synths) را در بستر Synthetix ممکن می سازد. به گفته Crypto Messiah، برنامه اولیه وی برای این ارز، دنبال کردن خط روند کانال های بلند مدت log می باشد. بنابر خط روندهای پیشنهادی این نهنگ، SNX می تواند تا اوایل سال 2022 به نقطه اوجی بین 90 تا 140 دلار برسد.

دیگر ارز پیشنهاد شده در لیست این معامله گر، پروتکل اکسچنج غیر متمرکز ثور چین با نام اختصاری (RUNE) است. بر اساس نمودار ارائه شده او، به نظر می رسد که RUNE پس از خروج از مرز پایینی کانال کف سازی کرده و اکنون در حال صعود به سمت مرز بالایی کانال در حدود 26 دلار می باشد.

مورد بعدی Bancor (BNT) است، شبکه ای که به معامله گران اجازه می دهد بدون نیاز به واسطه، توکن های مختلف را به طور یکپارچه مبادله کنند. نمودارها حاکی از آن هستند که BNT در مسیر رسیدن به مرز بالای کانال در حدود 40 دلار در حال افزایش است.

چهارمین ارز زیر رادار این معامله گر، پروتکل وام دهی غیر متمرکز آوه (Aave) است که به گفته وی الگوی متفاوتی با سه کوین دیگر نشان می دهد. حرکت آوه (Aave) از سطح قیمت فعلی یعنی 388 دلار به سمت سطح هدف مورد نظر Crypto Messiah، افزایشی بیش از 440 درصد را نشان خواهد داد.

آخرین کوین پیشنهاد شده، CRV است که توکن حاکمیتی اکسچنج غیرمتمرکز استیبل کوین Curve Finance می باشد. Crypto Messiah می گوید که پرایس اکشن CRV از سطوح حمایتی و مقاومتی ابزار فیبوناچی پیروی می کند.

ناگفته نمایند که Crypto Messiah در ادامه صحبت های خود تاکید می کند که روند صعودی بالقوه این پنج ارز به عملکرد بلند مدت BTC بستگی خواهد داشت. به طوریکه به عقیده وی اگر بیت کوین محاسبات انجام گرفته را به هم بزند و روندی نزولی در پیش بگیرد، همه این پیش بینی ها تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: dailyhodl

331370