پنج NFT برتر که باید زیر نظر داشت

توکن های غیرقابل تعویض(NFT) از ابتدای سال تا کنون رونق مداومی داشته اند. ویژگی کلکسیونی، آنها را برای مردم بسیار جذاب کرده است.

تصویر پنج NFT برتر که باید زیر نظر داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، در حقیقت، بسیاری از افراد مایلند برای به دست آوردن برخی از آنها، قیمتهای بسیار بالایی بپردازند. از طرف دیگر، کوین های NFT توکن های بومی پلتفرم های خود هستند که برای عملکردهای مختلف مانند کنترل کردن و در برخی موارد، برای ضرب سکه نیز استفاده می شوند. افزایش تقاضا برای NFT ها ناگزیر به رشد اکوسیستم های مادر آنها منجر شده است.

نگاهی داشته باشیم بر پنج NFT برتر:

  • 1Axie Infinity Shards (AXS)

با بیش از 27.30 درصد رشد در 24 ساعت گذشته، اگزی اینفینیتی شاردز(AXS) یک بازار دیجیتالی مبتنی بر اتریوم برای بازی Axie Infinity است.

Axie Infinity یک بازی است که بر روی NFT اجرا می شود. در اوایل این هفته، فروش آن به بالاترین رکورد خود در حدود 1 میلیارد دلار رسید. در نتیجه، این پروژه با ارزش ترین پروژه NFT در جهان شد.

  • Theta (THETA)

این یک پلتفرم بلاک چین پخش ویدئویی است. علاوه بر این، شبکه تتا(Theta) یک پروتکل کریپتو است که هدف آن تغییر نحوه برقراری ارتباط و لذت بردن از پخش ویدئوها در اینترنت است.

امروز، THETA با حجم معاملات 24 ساعته 391,690,267 دلار و با قیمت 7.40 دلار معامله می شود. به گفته CoinMarketCap ، تتا در 24 ساعت گذشته 9.02 درصد رشد داشته است.

  • Tezos (XTZ)

تزوس(Tezos) به عنوان یکی از اولین و طولانی ترین بلاک چین های اثبات سهام(PoS)، انرژی بسیار کمتری مصرف می کند. قرارداد هوشمند مبتنی بر شبکه بلاک چین، XTZ ، در زمان نگارش مقاله با قیمت 3.46 دلار معامله می شود.

  • Chiliz (CHZ)

چیلیز(CHZ) یک پروتکل رمزنگاری شده است که بلاک چین را با ورزش ادغام کرده است. بلاک چین Chiliz با استفاده از توکن های طرفداری(Fan Tokens)، حمایت از تیم های ورزشی را با وجود مشکلات ناشی از همه گیری کرونا، آسان کرده است. به گفته CoinMarketCap، ارزش این توکن در 24 ساعت گذشته 2.56 درصد افزایش یافته است.

  • Flow (FLOW)

فلو(FLOW) یک بلاک چین سریع، امن و سازگار با توسعه دهنده است که از نسل بعدی اپلیکیشن ها، بازی ها و رمزارز های پشتیبان خود، حمایت می کند. همچنین، تراکنش های سریع و کم هزینه ای را برای Dapps از جمله بازارهای NFT و بازی های ویدیویی رمزنگاری شده ارائه می دهد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coinquora.com

331377