ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

این مقررات با هدف افزایش 28 میلیارد دلاری برای تأمین مالی زیرساخت ها از طریق افزایش مالیات بر دارایی های دیجیتال، و الزامات گسترده گزارش شخص ثالث را بر هر شرکت رمزنگاری که “کارگزار” نامیده می شود، اعمال می کند.

صعود بیت کوین به بالای تراز 45000 دلار نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت حاکم بر بازار مثبت شده است و این امر باعث افزایش علاقه به خرید این ارز رمزپایه در سراسر جهان شده و سرمایه بازار رمزنگاری را به بیش از 1.8 تریلیون دلار رسانده است.

تحلیلگر اقتصاد کلان و مدیر سابق گلدمن ساکس می گوید که اتریوم یکی از بهترین ستاپهای معاملاتی را که تا به حال دیده است ارائه می دهد.
سنا بار دیگر به لایحه بحث برانگیز زیرساخت رای می دهد که با اختلاف زیاد در این لایحه می تواند لایحه مورد نیاز برای تصویب را متوقف کند؛ بند رمزارز باید اصلاح شود تا بتواند پیشرفت بزرگی داشته باشد.
مقاومت کلیدی بعدی بیت کوین در تراز 45 هزار دلار قرار دارد و در صورت ادامه این روند صعودی، این مقاومت کلیدی به حمایت تبدیل می شود و لمس 50 هزار دلار قریب الوقوع خواهد بود.
پیتر شیف از مخالفین سرسخت بیت کوین در توئیتی اعتراف کرد که اگر بیت کوین را در روزهای اول خریداری کرده بود، اکنون سودش از بیت کوین را چگونه خرج می کرد.
قیمت بیت کوین از 43000 دلار فراتر رفته است ، در حالی که قیمت اتریوم در یک هفته 24 درصد افزایش یافته است و ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده را به 1.8 تریلیون دلار رسانده است که تنها در 24 ساعت 140 میلیارد دلار افزایش یافته است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 16 مرداد 1400؛

قیمت بیت کوین به 44 هزار دلار رسید

از اواسط هفته گذشته تاکنون، قیمت بیت کوین بیشتر مواقع ثابت بوده است. این ارز توانست طی چند روز چند هزار دلار جهش کرده و از مانع مهم 40 هزار دلاری عبور نماید.

جامعه ارزهای دیجیتال به تلاشهای سخت خود تنها چند ساعت قبل از رای گیری مهم در مورد مالیات بر دارایی های دیجیتال از سوی کنگره آمریکا ادامه می دهد. این بار، آنها از یکی از تأثیرگذارترین افراد ایلان ماسک پشتیبانی دریافت کردند.

قیمت اتریوم با نزدیک شدن به یک مانع مهم عرضه، در مسیر صعودی خود به نقطه ای بحرانی وارد شده است. موقعیت فعلی ETH حیاتی است زیرا در همین نقطه تصمیم می گیرد که روند صعودی خود را ادامه دهد یا پولبک آن آغاز شود.

اولین پروژه Huobi Primepool که روز پنجم آگوست (14 مرداد) ساعت 12:00 به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) راه اندازی شد، با قیمت اولیه 0.100 تتر (USDT)  معامله شد. نکته جالب این است که DFA ظرف تنها 5 دقیقه، با 3476.7% رشد انفجاری، از مرز 3.5767 دلار گذشت.

قطب استخراج رمزارزها در حال جابه‌جایی است. قانون‌گذاری چینی باعث ایجاد فضای نااطمینانی برای فعالان صنعت استخراج رمزارزها شد و همین امر موجب شد قطب اول ماینینگ جهان سودای تغییر پیدا کند. استخراج‌کنندگان، در جست‌وجوی مقصدی امن با سیاست‌های مالیاتی مناسب و هزینه‌های انرژی پایین هستند. این ویژگی‌ها موجب شد نگاه فعالان این حوزه به آمریکای شمالی و آسیای مرکزی معطوف شود.
رییس کنفرانس بین‌المللی بلاکچین، رمز ارزها و اقتصاد جهانی گفت: فناوری "بلاک چین"(Blockchain) خلاف آن‌چه که تصور می‌شود، تنها برای استفاده در سیستم بانکداری نیست، بلکه کل دنیای فناوری و به‌ویژه بخش تولید هوشمند و بیمه را نیز دستخوش تغییر اساسی خواهد کرد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 13 مرداد 1400؛

نوسان بیت کوین زیر 38 هزار دلار

قبلاً گفتیم که ارز دیجیتال اول بازار روزهای آخر هفته عملکرد خوبی داشت و با لمس تراز  42600 دلار به بالاترین سطح قیمت خود از ماه می (اردیبهشت و خرداد) رسید. درحالی که گاوها برای حرکت صعودی بعدی آماده می شدند، چشم انداز این ارز به سرعت تغییر و ارزش این دارایی شروع به کاهش کرد.