ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بر اساس آخرین داده های Santiment، هولدر های بزرگ Chainlink (LINK) یا همان نهنگ ها تمایلی به نگهداری مداوم کوین ها در کیف پول خود ندارند و ترجیح می دهند آنها را بین سرمایه گذاران کوچکتر توزیع کنند. دلیل اصلی چنین گرایشی ممکن است واکنش طبیعی بازار به تغییرات قیمت و ماهیت غیر متمرکز این کوین باشد.
سولانا با رشد 20 درصدی در 24 ساعت گذشته به بالاترین سطح خود یعنی 64.90 دلار رسید. دیروز ، SOL با 23 درصد رشد روزانه به 54 دلار رسید. مطابق با حرکت قیمت قبلی، در مجموع در اوج خود در دو روز 46 درصد رشد را به ثبت رسانده است. 

با عبور ارزش بازار رمزارزها از 2 تریلیون دلار؛

ارزش ذاتی بیت کوین به اوج خود رسید

روز دوشنبه، بازار جهانی رمز ارزها به بالای 2 تریلیون دلار بازگشت. با افزایش ارزش بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ، گاوها شروع به تجمع می کنند.

داده های به اشتراک گذاشته شده توسط یک وب سایت اختصاصی برای پیگیری مقدار XRP جد مک کالب(Jed McCaleb) نشان می دهد که این بنیانگذار ریپل و اولین مدیر ارشد فناوری آن کمتر از یک میلیارد XRP در کیف پول خود دارد.
آخرین وضعیت رمزارزها امروز 25 مرداد 1400؛

سبزپوشی آلتکوین ها/ کاردانو و بایننس همچنان بر مدار صعود

اصلاحات روز یکشنبه در بازار کوتاه مدت بود و کوین های جایگزین با قدرت به روند صعودی خود بازگشتند. اتریوم در یک روز حدود 3.5 درصد جهش کرده و اکنون در حدود 3300 دلار قیمت دارد.
اتریوم هم مانند بیت کوین، موفق شد بالاتر از منطقه حمایتی اصلی 3000 دلاری ثابت باقی بماند. قیمت اتر (ETH) منطقه مقاومت 3200 دلاری را شکست و بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

بیت کوین در نزدیکی مرز 48000 دلار با چالشی سخت از سوی خرس ها روبرو شده است. سطوح خرید و فروش حاکی از آن هستند که فروشندگان در بایننس در تراز 48000 دلار جایگاه خود را حفظ کرده اند.
پس از اینکه قیمت بیت کوین تا 45564 دلار پایین آمد، توانست بالاتر از محدوده حمایتی 45500 دلار باقی بماند و اخیراً روند افزایش جدیدی را از سطح مقاومت 46200 دلار آغاز کرده است.

پیرو ابلاغیه شاپرک درباره الزام اینماد برای پرداخت‌یارها از انتهای مرداد ماه و طرح برخی دغدغه‌ها نسبت به اجرای این ابلاغیه، بانک مرکزی و شاپرک (متولی شبکه پرداخت کشور) و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (متولی تجارت الکترونیکی) به منظور رعایت کامل ملاحظات و رفع نگرانی‌‌ها، بر اساس پیشنهادهای مطرح ‌شده بخش خصوصی تدابیر لازم را طراحی و توافق کردند.
قیمت بیت کوین در حال تشکیل الگوی تکنیکالی است که نشان می دهد اگر BTC بتواند از یک مقاومت بحرانی عبور کند، می تواند با جهشی 15 درصدی تا مرز 56219 دلار افزایش یابد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 24 مرداد 1400؛

بازار رمزارز در احاطه رنگ قرمز

کوین های جایگزین طی چند روز گذشته با افزایشی چشمگیر روبرو بودند. اتریوم با لمس تراز بالای 3300 دلار در این مسیر پیشگام بود. به این ترتیب، ارزش اتر (ETH) از دامپ 20 جولای (29 تیر) تقریباً دو برابر شده است.
لباس بازیکنان تیم فوتبال انگلیسی واتفورد اف.سی (Watford F.C.)، در این فصل با نام دوج کوین مزین می شوند. لوگوی دوج کوین روی هر سه پیراهن این تیم چاپ خواهد شد.

توسط اینفلوئنسر رمزارزها مطرح شد؛

معرفی آلتکوین هایی با پتانسیل عالی در هفته های پیش رو

الیوت واینمن، تحلیلگر و اینفلوئنسر رمزارزها، توجهات را به تعداد انگشت شماری از آلت کوین هایی که معتقد است در هفته های آینده آماده  فوران کردن هستند،جلب میکند زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال همچنان در حال رشد است و بیت کوین در محدوده 47000 دلار شناور است.

شرکت ایندکسینگ T3 خبر داد؛

راه اندازی نود چینلینک بر بستر اوراکل

شرکت ایندکسینگ T3 خوشحال است که راه اندازی نود چینلینک خود را اعلام می کند. چینلینک یک میان افزار بلاک چین امن در صنعت است که API های موجود را قادر می سازد تا به راحتی با بلاک چین های پیشرو سازگار شوند.