ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بعد از اینکه سیاست مالی محصولات و خدمات مالی به روز شده در 3 آگوست(12 مرداد) به طور کامل اعمال شد، گوگل دوباره تبلیغات رمزارزی را اجرا می کند.
اتریوم بالاتر از سطح 2600 دلار روند کاهشی جدیدی را آغاز کرد. قیمت اتر (ETH) سطح حمایتی اصلی 2550 دلار را شکست؛ همین اتفاق برای بیت کوین در نزدیکی تراز 40000 دلار افتاد. قیمت حتی حمایت 2500 دلاری را شکست تا به یک منطقه نزولی کوتاه مدت وارد شود.
اتریوم با ادامه دادن روند افزایشی خود و عبور از سطح 2600 دلار، از بیت کوین پیشی گرفت. قیمت اتر (ETH) حتی مقاومت 2650 دلاری را شکست ولی مومنتوم کافی برای تداوم بیشتر این حرکت وجود نداشت.

نهنگ های کریپتو صدها میلیون دلار تتر (USDT) را در طول تعطیلات آخر هفته در حالی که بیت کوین به بالاترین قیمت های خود در بیش از یک ماه افزایش یافت، جابجا کردند.

مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران dcSpark، سباستین گیلموت، پستی از صرافی رمزارز ژاپنی Bitpoint به اشتراک گذاشته است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 12 مرداد 1400؛

سقوط بیت کوین تا مرز 38 هزار دلار

پس از اصلاح روز جمعه قیمت تا سطح 38هزار و 300 دلار، روزهای تعطیلات آخر هفته بیت کوین با جهشی شارپی، ابتدا با قیمت 42هراز و 400 دلار و سپس 42هزار و 600 دلار به فروش رسید که به بالاترین سطح قیمت بیت کوین از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) تبدیل شد.

اتریوم بالاتر از سطح 2400 دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل داد و روند افزایشی جدیدی را آغاز کرد و از بیت کوین پیشی گرفت. حرکات قیمت اتر تقویت شد و مقاومت های اصلی 2500 و 2550 دلار را شکست و حتی از سطح 2600 دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 فراتر رفت.
بیت کوین روند افزایش قیمت خود را تا بالای سطح مقاومت 42000 دلار افزایش داد، از سطح مقاومت 42500 دلار عبور کرد و بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

پلتفرم کش اپ (Cash App)، که یک سرویس برای پرداخت های نظیر به نظیر شرکت اسکوئر با مدیریت آقای جک دورسی می باشد، توانست با وجود اصلاحات عمیق بازار در سه ماهه دوم مبلغ 2.72 میلیارد دلار سود از بیت کوین کسب کند.
طبق گزارش The Korea Herald در روز یکشنبه، کمیسیون خدمات مالی (FSC)، بزرگترین تنظیم کننده مالی کره جنوبی، اقدام به تعطیلی 11 صرافی ارز دیجیتال محلی به دلیل مشارکت در فعالیت های غیرقانونی کرده است.
پلت فرم سرمایه گذاریِ چند دارایی، eToro، که قصد دارد در اواخر سال جاری عرضه عمومی شود، شیبا اینو (SHIB) را لیست کرده است. این شرکت استدلال کرد که این تصمیم به دنبال تقاضایی قابل توجه از سوی مشتریان گرفته میشود.